אז ככה..כמו שחופית אמרה גם אני חושבת שכדאי לשמור את האלבום לשנתיים בעזרת השם כי אז יש יותר חוויות ויותר תמונות..עד שאנחנו מצטלמים זה לוקח זמן ולפתח ולעצב זה זמן שאין לי..אני חושבת שאעשה לו מצעים ושעון..לגבי תיבת אוצר נראלי בזבוז ספציפית לחבר שלי כי הוא לא אוכל שוקולד..לגבי סידור החדר-אני אסדר לו יפה והכל ולגבי משהו מתוק אולי אצרף ממתקים או משהו..תודה לכולם אעדכן בהמשך
QUOTE (מאוכזבת @ 04/08/2007) אז ככה..כמו שחופית אמרה גם אני חושבת שכדאי לשמור את האלבום לשנתיים בעזרת השם כי אז יש יותר חוויות ויותר תמונות..עד שאנחנו מצטלמים זה לוקח זמן ולפתח ולעצב זה זמן שאין לי..אני חושבת שאעשה לו מצעים ושעון..לגבי תיבת אוצר נראלי בזבוז ספציפית לחבר שלי כי הוא לא אוכל שוקולד..לגבי סידור החדר-אני אסדר לו יפה והכל ולגבי משהו מתוק אולי אצרף ממתקים או משהו..תודה לכולם אעדכן בהמשך
רעיון יפה!
יפה ממאמיי
תעלי תמונות שזה מוווכן
אני מתה לראות איך יצאאא