כשנכנסת לחיי, השמש זרחה,
ידעתי שאיתך זה עתיד של שמחה,
הציפורים צייצו, היו כמו מקהלה,
אתה התשובה שלי לכל שאלה.
בתוך ליבי, המילים נבלעו,
עמוק בתוכו, עם הכאב הן שקעו,
רק טוב אתה גרמת לי, איך את הבוקר לפתוח,
איך לשמוח, לקבל כוח ותמיד תמיד לפרוח.
כשנכנסת לחיי, העולם נצבע בורוד,
כשנשקת לי, רק רציתי עוד ועוד,
כשחיבקת אותי, הייתה בי הגנה מוגברת,
אני אוהבת אותך יותר מכל אחת אחרת .
בתוך ליבי, המילים נבלעו,
עמוק בתוכו, עם הכאב הן שקעו,
רק טוב אתה גרמת לי, איך את הבוקר לפתוח,
איך לשמוח, לקבל כוח ותמיד תמיד לפרוח.
אני פשוט אוהבת את הנסיך הזה ! הוא מדהים..
מאושרת כל כך..
אף אחד לא יהרוס את האושר הזה גם את 😛 נהנהנהנ ...
😊
חופיתיתיתיתיתיייתיתיייייייתתתתיתייתיתי 😁
אני כול כך מאושרת בשבילך.
שיהיה לכם עוד מלא זמן ביחד..של אהבה שמחה אושר... 😁
את מדהימה.!!!!!
מגיע לך 😁
את כול הטוב שיש מאחלת לך 😛
תמשיכי להיות ככהה מאושרת 😂
אוהבת אותך.
😊
QUOTE (lipaz-sol @ 02/08/2007) חופיתיתיתיתיתיייתיתיייייייתתתתיתייתיתי 😁
אני כול כך מאושרת בשבילך.
שיהיה לכם עוד מלא זמן ביחד..של אהבה שמחה אושר... 😁
את מדהימה.!!!!!
מגיע לך 😁
את כול הטוב שיש מאחלת לך 😛
תמשיכי להיות ככהה מאושרת 😂
אוהבת אותך.
😊
איתה מילה במילה!!!
רק אווושר
והלוואי שזה לעולם לא יעלם!!!
ליפזי מתוקה אחת אוהבת אותך יפה שלי אין את מדהימה :]
מיכלי תודה יפה שלי אמן, אוהבת אותך!
רק
אושר
אושר
ו
אושר!
מגיע לך את הטוב ביותר!
תהיו ביחד
תהנו ביחד!..
שיהיה רק טוב!
אוהבת אותך!!!!!!!!!
QUOTE (hofit189 @ 02/08/2007) ליפזי מתוקה אחת אוהבת אותך יפה שלי אין את מדהימה :]
אין על מה.. 😁
מגיע לך.. 😊
את סופר מדהימה. 😛
אוהבת אותך.. 😛
חופיתוש מי יתן ואהבתכם תבער לנצח..זוג מדהיםם תשמרו על זה 😉
רגינה מדהימה שלי תודה יפתי אוהבת אותך מלא !
סופה תודה יפתי כנ"ל לגביך נסיכה שלי... :]
מגיע לך מאמייי!!
אל תתני לאף סכסכנית להרוס את מה שיש לךך
הלוואי ויהיה לך טוב ככה לנצחח
QUOTE (einavush @ 02/08/2007) מגיע לך מאמייי!!
אל תתני לאף סכסכנית להרוס את מה שיש לךך
הלוואי ויהיה לך טוב ככה לנצחח
תודה בובה שלי אוהבת אותך וצודקת :]
בהצלחה גם לכם עינבי 😛
שמחה בשבילך אהובה שליי..
שימשיך רק ככה5555555
ותמשיכוו להיות ביחדדדדד😊
אוהבת אותך כלכך
QUOTE חופיתיתיתיתיתיייתיתיייייייתתתתיתייתיתי 😁
אני כול כך מאושרת בשבילך.
שיהיה לכם עוד מלא זמן ביחד..של אהבה שמחה אושר... 😁
את מדהימה.!!!!!
מגיע לך 😁
את כול הטוב שיש מאחלת לך 😛
תמשיכי להיות ככהה מאושרת 😂
אוהבת אותך.
😊
איתה איתה איתה !!!
מגיע לך את כל האושר שבעולם חופיתי =]]
QUOTE (lipaz-sol @ 02/08/2007) חופיתיתיתיתיתיייתיתיייייייתתתתיתייתיתי 😁
אני כול כך מאושרת בשבילך.
שיהיה לכם עוד מלא זמן ביחד..של אהבה שמחה אושר... 😁
את מדהימה.!!!!!
מגיע לך 😁
את כול הטוב שיש מאחלת לך 😛
תמשיכי להיות ככהה מאושרת 😂
אוהבת אותך.
😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ברוש תודה יפה שלי אוהבת אותך :]
😛
אביטל תודה חים שלי :] לאביו
😛
גלוש תודה מאמי גם את 😊
😛
נאפי לאבייוו