מישהו במקרה יודע איפה קרן(קרנוש)..
נעלמה 😕 ?
קרן ידובה תחזרייייייייייייייייייייייייייייייייי למחשב 😊
מקווה שהכול בסדר איתך. 😊
לא יודעת..:\
אבל כנראה תקופות
צריכה ת'זמן שלה
או פשוט
נחה בחופש
QUOTE (רגייי @ 02/08/2007) לא יודעת..:\
אבל כנראה תקופות
צריכה ת'זמן שלה
או פשוט
נחה בחופש
כן כנראה זה ככה. 😉
מקווה שהכול בסדר איתה😊
QUOTE (hofit189 @ 02/08/2007) לפעמים מתנקים קצת חח..
חח כנראה זה מה שהיא עושה.. 😊
אין לי מושג את האמת
אני מתגעגעת אלייה
😢
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
^^
גמני מתגעגעעעע
קק רר ןן
תחזרי אלנוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו
קרן תחזרי
קרן תחזרי!
חחח
התגעגעתי אלייה!
היא גם לא מתחברת למסן ואייסי\=
כן היא לא מתחברת😢
אעאעאעאעאע
קרןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן שלי חזרי אלינווווווווווווווווווווווווווו
חביבתי😁
לי ולך יש שיחה קטנה😛
גם אני מתגעגעעעתתתתתתתתתתתתתת אלייה חחח😁
יאי ליפזי איזו חמוווודה חביבתיייייי (:
אני פה קצת נעלמתי גם מהמחשב אבל חזרתי חח
התגעגעתי (:
אוהבת אותכן 3>
חחחחחחחחחחחח 😂
הינה היא חזרה לה 😛