מי שהיום בת"א דברו איתי או
עם גל (גלושה) אנחנו בת"א בעזריאלי
היום ויהיה הכי כיףףף בעולםםם
מי רוצה להצטרף? חח 😉
אוהבת אתכם תבואוו
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אואואא אם לא היה לי את
האירוע היום בדוק הייתי באה!!!
מורני אני מאוהבת בך!!
תההההההננננני
מווואהההה
😛
יאה
תהנו !
תעשו חיים!.. 😁
תהנננווו אם לא הייתי עובדת הייתי באההה ואונסת את מורני 😉
תהההההההנווווו 😊
אני בע"ה יראה אותך שבווווע הבאאאא 😁 😁 😁
יא תהנו מלא מלא מלא מלא מלא מלא מלא מלא מלא😛
תהנו יפות שליייייייייייייייייייייייי
איזה כייף לכם!! אתם גרים קרוב אחד לשני... ורק אני... תקועה בפריפרייה.... בצפון!!!!... ועוד כאן... בחור הזה.. קריית שמונה... 😢
בעזרת ה' שבוע הבא אני נוסעת לנהריה לדודים... לאיזה שבוע.... 😁
תודההה לכולכןןןןן היה הכי כיף בעולםםם
גלו'ש אוהבת אותך מקסימה שלי ממש נהנתי איתךך😊
סופהה חח כפרה עלייךךך
מיכלו'ששש אוהבתתת אותךךך ומתגעגעת מלאכית שליי
^^בוביתתת אנחנו לא גרות קרוב בכלל גם אני יחסית בצפון חדרה...
ותבואיי בכיף וניפגש כולםם😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 02/08/2007) תודההה לכולכןןןןן היה הכי כיף בעולםםם
גלו'ש אוהבת אותך מקסימה שלי ממש נהנתי איתךך😊
היה מדהיםםם😁
וראינו מיליון אנשים נורמליים מאוד חחחחחחחחחח
הכלה והבייגל
אוהבתותתךךךךךךךך
איזה כייף לכם...כל היום אני בעבודה 😢
שמחה שנהננתןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן😛
אוהבת אותכן:3>
😁