לא יודעת מה קורה איתך בתקופה
האחרונה מאמי ואולי קשה לך באמת מאוד...
אבל את יכולה לצאת מזה
זה רק תלוי בך.
תרימי את הראש תתקני את מה שאת יכולה
תשני את מה שאת צריכה
תדאגי שיהיה לך מה שאת רוצה...
את חייבת להרים את הראש ולהלחם
אסור לך להישבר
מותר לך לבכות כי זאת פריקה
אבל יש גבול לא בריא לבכות הרבה
תדעי שתמיד אני פה בשבילך
אוהבת אותך הכי בעולם אחות קטנה ומקסימה שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
עם מורני
עד אתמול גם אני עברתי את זה כל הבכי כל מה שאני חושבת
והיום אני מרגישה מצויין כי זה סתם מחשבות מפגרות
דברי איתי באייסי עם את רוצה 348668637
נאפי-זה היה רגע של בכי והכול נהיה ביחד.. 😊
אני בוכה אבל שמתי לעצמי גבול.
אני לא נשברת!!!!!
עכשיו אני יותר טוב מקווה שימשיך כך וגם קיבלתי בשורה טובה אז גם זה משהו.
תודה נאפייייייייייי שליייי אוהבת אותך הכי הכי הכי הכי בעולם 😁
הטוב מגיע(:
מאוכזבת-תודה מאמי3> 😊
oshritsa-אני בדיוק מרגישה כמוך אחרי הבכי וכול הפריקה,
אני מרגישה עכשיו בסדר.
יהיה טוב(:
ואני מוסיפה אותך לאיסי.
תודה מאמי.
😊
איזה כייף לשמוע אותך אומרת שהטוב מגיעע..אין לך מושג איזה טוב על הלב עשית לי עכשיו מאמי לא לשכוח גם כשהכל רע תמיד יהיה ניצוץ של טובב 😂
QUOTE (מאוכזבת @ 02/08/2007) איזה כייף לשמוע אותך אומרת שהטוב מגיעע..אין לך מושג איזה טוב על הלב עשית לי עכשיו מאמי לא לשכוח גם כשהכל רע תמיד יהיה ניצוץ של טובב 😂
חחחחחח יו איזה מקסימה את תודה מאמי. 😁
וצודקת.. ואני שמחה שעשיתי לך טוב חחחחח 😂
ואני לא שוכחת. 😊
אוהבת3>
QUOTE (מאוכזבת @ 02/08/2007) איזה כייף לשמוע אותך אומרת שהטוב מגיעע..אין לך מושג איזה טוב על הלב עשית לי עכשיו מאמי לא לשכוח גם כשהכל רע תמיד יהיה ניצוץ של טובב 😂
אהבת אותך ביצבצבצוצהההההההההההההההה
QUOTE (hofit189 @ 02/08/2007) QUOTE (מאוכזבת @ 02/08/2007) איזה כייף לשמוע אותך אומרת שהטוב מגיעע..אין לך מושג איזה טוב על הלב עשית לי עכשיו מאמי לא לשכוח גם כשהכל רע תמיד יהיה ניצוץ של טובב 😂
אהבת אותך ביצבצבצוצהההההההההההההההה
ח גם אני אוהבת אותך חח. 😁
כמה זמן לא אמרת ביצבוצה 😂
תוווודה מאמי שלי.
מואהההההההההההההההההההההההההההההההה 😂
QUOTE (מאוכזבת @ 02/08/2007) ^^^^חחח קרועותתתתת 😂
חחחחחחחחחח כה 😂 😂
חחחחח תגידי מה הולך איתך?
יום אחד את הכי מאושרת בעולם 😊
ואחרי זה הכי עצובה? 😢
QUOTE (einavush @ 02/08/2007) חחחחח תגידי מה הולך איתך?
יום אחד את הכי מאושרת בעולם 😊
ואחרי זה הכי עצובה? 😢
עזבי זה לא מובן אני פשוט סתומה. 😨
חחח זה מצבי רוח.
יהייהיה טוב איתי.
יפה שלייי
יהי טובב!!
מסכימה עם כולןןן
אוהבת מלאאאא