QUOTE (einavush @ 01/08/2007) אל מי את מתגעגעת?
ליאור ומירב שנסעו לחו"ל 😁
QUOTE (מאוכזבת @ 01/08/2007) ^^שיחזרו בשלום ושיהנו
בעזרת השם.
בשבוע הבא הן חוזרות חחD:
😎
^^!!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (lipaz-sol @ 02/08/2007) חחחח 😁
🙄
QUOTE (מאוכזבת @ 02/08/2007) QUOTE (lipaz-sol @ 02/08/2007) חחחח 😁
🙄
😊
QUOTE (hofit189 @ 02/08/2007) גם אני מתגעגעתתתת=\
=\
גם אני......אבל הן יחזרו מהר.. 😁
כשהן יחזורו נשתגע 😂
חחח סתם 😁
תחזרו כבר.
אני מתגעגעתתתת😢
ואיפה קרן קרן תחזרייי😢