זה לא צביעות של בן אדם ?
קשה להגיע לרמה כזאת
ואם כן .. זה הכי כואב בארץ |:
אאוץ' .. לילה טופי
מאמי מקווה שאת בסדר..אם את רוצה לשתף אני פה כדי לשמוע
וגם לך לילה טובב
מה קרה בובה? =//
- מקווה שהכל יסתדר.. -
מואההה
יש אנשים מגעילים
שמצליחים להתפיע כל פעם מחדש
ולהגיע לרמה שלא חשבת עליה
אבל הם אנשים שלא שווים את הכעס והעצב שלך
תעבירי אותם הלאה
תנסי עד כמה שאפשר..
מקווה שהכל יסתדר לך
ויהיה בסדר!
QUOTE (einavush @ 02/08/2007) יש אנשים מגעילים
שמצליחים להתפיע כל פעם מחדש
ולהגיע לרמה שלא חשבת עליה
אבל הם אנשים שלא שווים את הכעס והעצב שלך
תעבירי אותם הלאה
תנסי עד כמה שאפשר..
מקווה שהכל יסתדר לך
ויהיה בסדר!
איתה..
QUOTE (hila1990 @ 02/08/2007) QUOTE (einavush @ 02/08/2007) יש אנשים מגעילים
שמצליחים להתפיע כל פעם מחדש
ולהגיע לרמה שלא חשבת עליה
אבל הם אנשים שלא שווים את הכעס והעצב שלך
תעבירי אותם הלאה
תנסי עד כמה שאפשר..
מקווה שהכל יסתדר לך
ויהיה בסדר!
איתה..
איתן 😮
QUOTE (einavush @ 02/08/2007) יש אנשים מגעילים
שמצליחים להתפיע כל פעם מחדש
ולהגיע לרמה שלא חשבת עליה
אבל הם אנשים שלא שווים את הכעס והעצב שלך
תעבירי אותם הלאה
תנסי עד כמה שאפשר..
מקווה שהכל יסתדר לך
ויהיה בסדר!
אוהבת אותך מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תוודה מתוקות
אוהבת אותכן ..
זה מחשבות על משהו שקרה פעם
ואם זה עדיין ממשיך או לא ? |: