הבטן כואבת ממש ממש ממש,
מה עושים ? 😢
ואני לא יודעעת לבלוע כדורים.. ואני בכלל לא יודעת איזה כדורים מתאימים לכאבי בטן.
" והבטן כואבת ממש ממש ממש " ,
המצאתי לזה מנגינה ^
אאווווצ' 😢
מסכנה 😢
קחי אדוויל.. קחי מים ופשוט תשתי אותם רגיל... זה ייבלע
תשימי על הלשון ותחליקי עם מים..אל תחשבי על זה שיש לך כדור בפה..וכמו שכבר אמרו פה..אם אילו כאבים נשיים עדיף אדוויל 😉
תקחי אקמול ותערבבי אותו עם מים
תמיסי אותו במים .. בכוס עם ממש מעט מים
ותשתי את זה
ולאמא שלי גם כאבה הבטן ממש לפני כמה ימים
והיא שמה כרית כזאת שמחממית אותה במיקרו..
וזה עזר לה קצת בכאב...
תנסי
חחחח זה לא ממחזור...
ואדוויל הם ענקיים כאלה לא ? חחח
פעם הצלחתי לבלוע כדור אבל הוא היה קטנטן ובלעתי עם מעדן :|
בטח כדור גדול אני לא אצליח עם מעדן 😢
QUOTE (einavush @ 01/08/2007) תקחי אקמול ותערבבי אותו עם מים
תמיסי אותו במים .. בכוס עם ממש מעט מים
ותשתי את זה
ולאמא שלי גם כאבה הבטן ממש לפני כמה ימים
והיא שמה כרית כזאת שמחממית אותה במיקרו..
וזה עזר לה קצת בכאב...
תנסי
זה משפיע אבל? גם אם ממיסים??
תוודה מאמי !
QUOTE (HeNNNNNNN @ 02/08/2007) QUOTE (einavush @ 01/08/2007) תקחי אקמול ותערבבי אותו עם מים
תמיסי אותו במים .. בכוס עם ממש מעט מים
ותשתי את זה
ולאמא שלי גם כאבה הבטן ממש לפני כמה ימים
והיא שמה כרית כזאת שמחממית אותה במיקרו..
וזה עזר לה קצת בכאב...
תנסי
זה משפיע אבל? גם אם ממיסים??
תוודה מאמי !
כן מאמי תנסי
אבל תמיסי את זה עם כמה שפחות מים...
סבבה ^^ תודה מאמי :]
מקווה שיעזור .