" אני לא רוצה להיות לבד
לא רוצה בלעדיך
נשיקה משלך על מצחי החיוור
נשיקת אלוהים
הדבר שממנו אתה מפחד
הוא שלא השתניתי
כי ביום שבו תהיה מאושר
אני לא אהיה פה כבר
אנשים שואלים אותי מה איתך
אנשים אומרים שאני לא בשבילך
אבל אף אחד לא יודע איך זה מרגיש
להיות קצת איתך והרבה בלעדיך "
מ י ל ה - ב מ י ל ה השיר הזה מבטא את מה שאני מרגישה
רק מה?
כבר לא עצובה,
לא מענה את עצמי וחושבת על זה כל הזמן
ואפילו הייתי מעיזה להגיד שכבר לא זקוקה לו כמו פעם.
אוהבת עדיין,נכון
אבל מתחילה להפנים שזה נגמר,לתמיד
יאאאאאלה החיים יפים בשביל מה לבזבז זמן על מחשבות ודיכאון שלא יועילו בכלום.. 😊





