נרשמת לאתר בדיוק 300 משתמשים אחריי 😊
( לא נתחשב בעובדה שהיו לי לפניי עוד 2 משתמשים (: )
ואי אני 😮
חחחחח איזה מגניבבב
יאא😛
אחוות הגליות שולטת😁
חחחחחח...
ואי ואי..
טירוף!
חחחח זאת ההשפעה של יתר שעות פנאי?
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 01/08/2007) חחחח זאת ההשפעה של יתר שעות פנאי?
😂
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 01/08/2007) חחחח זאת ההשפעה של יתר שעות פנאי?
😂
חחחחחחחח לי יש משתמש עם 4 ספרות.
איזה ישנה אני 😛
חחחחח
איך עלית על זה בכלל???
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 01/08/2007) חחחח זאת ההשפעה של יתר שעות פנאי?
בטוח 😉
QUOTE (מאוכזבת @ 01/08/2007) QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 01/08/2007) חחחח זאת ההשפעה של יתר שעות פנאי?
בטוח 😉
😂
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
גל איך שמת לב לזה?!?! חחחחחחחחחחחח
וערכתי מ"כנסי"
אוהבת אותך מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני חייבת פעם אחת להבין...
מה ההבדל בין...
"כנסי תראי איזה מגניב " .. לבין
"בואי תראי איזה מגנב "
אייייייייייייין זה מחרפן אותי כל פעם מחדש !