לממממה אני לא יכוווווולה להגיד פעם אחת שאני מאושרת ?
למה כלכך קשה לי לחייך ולהיות שמחה כמו כוולם ?
למה התקופה הזאת לא נגמרררררת ?
למממממההההההההההההההההה ?
נמאס לי מהחיים האלה . .
תקופה מגעילה שלא נגמרררת \:
כל פעם אני מרגישה יותר ויותר לבד . .
כל תקופה נגמרת ובסוף
תמיד טוב אם לא טוב עדיין בסוף
יגיע הטוב את תיראי מבטיחה לך
תהיי חזקה תרימי את הראש ואל תישברי
תזכרי שהכל לטובה
את חייבת להיות חזקה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני מנססה . .
זה לא כלכך מצליח לי
מאמי..את בעצמך אמרת - תקופה..
ואל תדאגי..היא תעבור!!
תהיי בטוחה בזה..
אני יודעת שקשה לבצע וקל לדבר..
אבל תנסי להישאר אופטימית!
תנסי לחייך גם כשקשה וגם אם זה לא מהלב, בסוף את תמצאי את הסיבה לשאיר את החיוך 😊
(מנסיון אני אומרת לך)
ואם את צריכה משו..אני תמיד פה=]
QUOTE (אנונימית1234 @ 01/08/2007) מאמי..את בעצמך אמרת - תקופה..
ואל תדאגי..היא תעבור!!
תהיי בטוחה בזה..
אני יודעת שקשה לבצע וקל לדבר..
אבל תנסי להישאר אופטימית!
תנסי לחייך גם כשקשה וגם אם זה לא מהלב, בסוף את תמצאי את הסיבה לשאיר את החיוך 😊
(מנסיון אני אומרת לך)
ואם את צריכה משו..אני תמיד פה=]
תהיי חזקה
תמאת להגיד לך
אני במצב שלך כל כך
וגמאני לא רואה את זה עובר=/
אבל אומרים שכן
גמאני חושבת על זה לפעמים.
עוד לא הגעתי לתשובה.
QUOTE (נאפי @ 01/08/2007) כל תקופה נגמרת ובסוף
תמיד טוב אם לא טוב עדיין בסוף
יגיע הטוב את תיראי מבטיחה לך
תהיי חזקה תרימי את הראש ואל תישברי
תזכרי שהכל לטובה
את חייבת להיות חזקה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
😉
מאמי את בחיים לא לבד..ואם תרגישי ככה תדעי שאנחנו פה כדי להיות איתך ולעודד אותך..אנחנו פה בשבילך 😉
אני כלכך מצטערת שלא הייתי כאן יומיים כדי לקרוא את התגובות שלכן . .
הן באמת יכולות להעלות חיוך על הפנים .
ת ו ד ה לכולככככן .
ולבנות שמזדהות ?
מצטערת בשבילכן \:
אני הכי מבינה אתככן . .
שתגגגמממרר ככבבבר ההתתקקוופפה הזזזאאת !
היא לא נגמררררררת \:
אאת לא נותנת לה להייייגמר !
תפסיקי לשקוע בכל העצב והדיכאאון הזה
ואז הייייא תעבור .
QUOTE (-שחרווניי- @ 03/08/2007) אאת לא נותנת לה להייייגמר !
תפסיקי לשקוע בכל העצב והדיכאאון הזה
ואז הייייא תעבור .
אני כל כך מסכימה...
תחשבי שהחיים טובים תחייכי אל תפני גב לחיים כי הם יפנו גב אליך בחזרה..
תני לעצמך לצאת מהתקופה הזאת ותיארי בעזרת ה' הכל יהיה בסדר..
אני באמממת מנסססה , באממת . .
כל הזדמנות שיש לי אני יוצצאת , מבלה כמה שאני יכוולה !
אבל יש פעמים שזה פשוט מפסיק , וההרגשה המגעילה הזאת חווזררת \: