קשה לקום בבוקר
לפקוח ת'עיניים
והמיטה ריקה
חושך וקר
אני לשכוח מתאמצת
ולפתע מתכווצת
לזכרון יקר
ראשך על הכר.
קשה בלעדיך
כי נגעת בי
כל כך נגעת בי
ומה שבינינו נגמר
קשה בלעדיך
כי נגעת בי
כל כך פגעת בי
ומה שבלב עוד נשאר.
מתחיל לרדת ערב
מונית קטנה עוברת
נוסעים להופעה
וגשם בחוץ
אני על הבמה עומדת
והאורות עומדים לרדת
פנים בחשכה
אני שרה לך
קשה בלעדיך...
חוזרים עכשיו הביתה
עוצרים לשתות בדרך
בכל הסמטאות
האור כבר עולה
אני שותה ומתרחקת
ויד זרה אותי חובקת
סביב קולות של צחוק
וטוב לי עכשיו
טוב לי ורע
טוב לי ו..
רע בלעדיך...
שיר אחד היפים
מה קרה מאמי?
מזדהה... =\
כאילו נכתב עליי השיר הזה
יהיה טוב (:
אני וחבר שלי בהפסקהה...
דיברתי איתו והוא אומר שנחזור...השאלה היא מתי?!?
אני כ''כ אוהבת אותו ואני מפחדת לאבד אותו....
ולא רק אני מפחדת בסופו של דבר להיפגעע...!!!
QUOTE (טליוש_המאמוש @ 01/08/2007) מזדהה... =\
כאילו נכתב עליי השיר הזה
יהיה טוב (:
למה מה קרה מאמיי???
פיפוש שליי..
אהוובתייייייי
אני כ"כ אוהבת אותך
ואני מבטיחה לך שהכל יהיה פסדרררררררר
תזכרי את זה יהיה טובבבב
מאמי אם אתם אוהבים אז למה הוא מחכה.?? תגידי לו מה את מרגיהשה
שיר מרגש..
ויהיה בסדר מאמי ! אל תוותרי עליכם !
אוהבתתתתתתתת 3>
שיר מדהים .. כל כך אוהבת
ומהניסיון שלי עם הפסקות , אפעם לא חוזרים .
מקווה שאצלך זה יהיה שונה ...
תודה לכולםםם...
ומקווה שיהיה אחרתתת....
מאמי שיר מדהייםיםם אני כל כך אוהבת אותו..אל תחכי מאמי תגידי לו מה את מרגישה זה חשוב!
QUOTE (איהייי @ 02/08/2007) האיי איזה שיר זה? 😕
קשה בלעדיך - נינט טייב
זה מתוך השיר שלנו עונה שניה
ובמקור של שרון ליפשיץ אם אני לא טועה
אני עם דמעות בעיניים
אני באותו מצב😢
רק לא יודעת אם זאת פרידה
הכל כל כך לא ברור...
תהיי חזקה אוהבת המון
אם אתם אוהבים באמת אתם תחזרו
תמיד פה בשבילך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*