פליז שלחו לי הודעה, חצי רשימה כמעט נמחקה לי,
סיבוך לא נורמלי,
קיצר...
תודה
מאמי ערכתי את הכותרת מ"כנסו פליז" שימי לב!
ואני אשלח כשאני אתחבר נסיכה אוהבת אותך מאודד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
גלו'ש דרך אגב על הדרך
אני צריכה לדבר איתך
לשאול אותך משהו נסיכה(משהו טוב לא רע חח)
מקווה שתהיי פה בערב
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 01/08/2007) גלו'ש דרך אגב על הדרך
אני צריכה לדבר איתך
לשאול אותך משהו נסיכה(משהו טוב לא רע חח)
מקווה שתהיי פה בערב
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני הולכת ב-9 בערך =\
הכי הרבה תתקשרי אלי אני על הפלא תמיד
לאב יווו