נכון אמרתי שהלך לי לאיבוד המחליק בגרמניה בדירה של אח של דודה שלי?!
יאיאיאייא הם מצאו אותו ושלחו והגיע לארץ
יום שישי הוא שוב אצלי 😁
יופי דוווו
חחחחחחחחחחחחחחחחחח
גלו'ששש ימצחיקוווולה!!
אני שמחה שזה עושה אותך מאשורת
אווהבת המון!
חחחחחח קרועה.
חחח שמחה בשבילך(:
חחח ואני כבר חשבתי... איזה גרמני היא מצאה לעצמה ?!
חחחחחחח מצחיייקהה
אבל עדין יותר יפה לך תלתליים..חח
חחחחחחח....שמחה בשביללךךךך
😂 😂 😂
ע-נ-ק! אחד הסיפורים היותר מרגשים ששמעתי בזמן האחרון...
חחחחח אבל מזל שמצאו וכיףףףף
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחחחחחחחחחח
מזל שמצאו את זה
חחחח מזל טוב בשעה טובה
(אח של דודה שלך...הוא לא דוד שלך גם?חחח)
חחחחח תודה רבה 😊
ולא, היא אישתו של אח של אמא שלי =]