חזרתי!!
התגעגעתי מאוד מאוד מאוד...אני מרגישה שלא הייתי פה איזה חודש..
וכן כמו שחשבתי התאכזבתי מאוד מהנסיעה הזאת...
ועוד מעט אתחיל להתפרק פה...
בינתיים מנסה לשמור על קור רוח...
קיצר...שמחה שאני שוב פה😊
QUOTE (מאוכזבת @ 01/08/2007) ברוכה השבה 😉 איך היה?
היה בסדר רוב הזמן😊
ברוכה השבה מאמי
אוהבת המון
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ויק התגעגעתי
וטוב שנסעת עם המחשבה שלא יצא כלום
כי עדיף היה לדעת קודם
מאשר לא לדעת בכלל ולהתאכזב פי שתיים
העיקר שנסעת קצת
יצאת מהשגרה
ואל תתני לו להרוס אותך ככה בשנייה
הכול יהיה בסדר
הוא עוד יתחרט על זה!
כי את מדהימה
אוהב ת 3>
ברוכה השבה מאמי :]
געגעתייי..
אני בטוחה שאת נהנת למרות הכל ;]
מואה התגעגעתי
כן אומנם התאכזבתי אבל נהנתי😊
אם הייתי יוכלה הייתי נוסעת לשם שוב😊
ותודה בנות😊 אוהבת המוןן