תיצמדי לדברים הטובים שיש לך בחיים,
ואני בטוח שיש כאלו.
כמה קלישאתי שזה יהיה, אבל זו סה"כ תקופה.
וזה יעבור!!
את תישברי עוד הרבה פעמים בחיים שלך,
העיקר שתדעי איך לאסוף את השברים לטובת עתיד טוב יותר.
תני חיוך, לכל דבר שקורה יש סיבה.
הרי, אם לא ניפול מתישהו, לא נדע להעריך באמת את הטוב שיש בחיים ובעולם הזה.
קבלי חיבוק חזק.
ותעשי טובה- תחייכי.
😊
מאמי זה תקופה
כמו כל תקופה בחיים יש טובה ויש פחות טובה
תהיי בטוחה שמפה יכול להיות לך רק יותר טוב
תהיי אופטימית מאמי
תנסי לא להתרגש מכל דבר
אל תתני לדברים הקטנים להרוס לך את היום ולעצבן אותך
תלמדי להבליג על דברים כאלה
אל תהיי עצובה
"כשאת בוכה את לא יפה.. את לא יפה"
תחייכי מאמי
חיוך שווה זהב וגם כשאת עצובה החיוך "המזויף" שלך יכול לקנות מישהו
שיהפוך אותך למאושרת!
מאמי קודם כל נשברת!? הנה אנחנו פה
להרים אותך ולתת לך את היד והכתף
שתהווה עזרה ומקור לפיתרון לכל בעיה!
תהיי חזקה אל תחייכי סתםם זה לא עובד על אף אחד
מי שאוהב אותך באמת רואה שעצוב לך
את לא צריכה לשים מסכה
את תכירי אנשים חדשים שם
ותיראי מקומות אחרים ועם החברים
את תשמרי על הקשר לא משנה איפה תגורי
עברת עיר כאילו או מה?
תהיי חזקה אוהבת אותך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
הכל יסתדר את תיראי שאת
תכירי אנשים חדשים וזה ישנה לך אווירה
הכל לטובה תזכרי את זה
אוהבת אותך ותמיד פה בשבילך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מוריה?
מתוקה שלי!?
הכול יהיה בסדר
את תראי
זה מאוד קשה לעזוב פתאום הכול
אבל לאט לאט מסתדרים
לא משנה כמה קשה לך בהתחלה
כי בהתחלה תמיד קשה
הכול יבוא עם הזמן
החברות,הידידים
את תכירי
תצאי
תבלי
הכול יהיה בסדר
רק קצת סבלנות
כי לא הכול בא בקלות
אוהבת אותך הכי בעולם!
QUOTE (oshri_Ok @ 31/07/2007) תיצמדי לדברים הטובים שיש לך בחיים,
ואני בטוח שיש כאלו.
כמה קלישאתי שזה יהיה, אבל זו סה"כ תקופה.
וזה יעבור!!
את תישברי עוד הרבה פעמים בחיים שלך,
העיקר שתדעי איך לאסוף את השברים לטובת עתיד טוב יותר.
תני חיוך, לכל דבר שקורה יש סיבה.
הרי, אם לא ניפול מתישהו, לא נדע להעריך באמת את הטוב שיש בחיים ובעולם הזה.
קבלי חיבוק חזק.
ותעשי טובה- תחייכי.
😊
איתו
מאמי את תראי שהתקופה המגעילה הזו תעבור! את תראי שהכל יהיה בסדר ואת תמשיכי את חייך באושר..