fi yuo cna raed tihs, yuo hvae a sgtrane mnid, too.
cna yuo raed tihs? olny 55 plepoe tuo fo 100 anc.
i cdnuolt blveiee taht i cluod aulaclty uesdnatnrd waht i was rdanieg. the phaonmneal pweor of the hmuan mnid, aoccdrnig to a rscheearch at cmabrigde uinervtisy, it dseno't mtaetr in waht oerdr the ltteres in a wrod are, the olny iproamtnt tihng is taht the frsit and lsat ltteer be in the rghit pclae. the rset can be a taotl mses and you can sitll raed it whotuit a pboerlm. tihs is bcuseae the huamn mnid deos not raed ervey lteter by istlef, but the wrod as a wlohe. azanmig huh? yaeh and i awlyas tghuhot slpeling was ipmorantt! if you can raed tihs forwrad it.
if you can read this, your brain is 50% faster than those who can't
חחח לא הבנתי מה רשום שם. 😯
הבנתי הכולללל!!!!!
פשוט הפכו את האותיות
מוכר :]
יש את זה גם בעברית
לא הפכו את האותיות..
אם היית קוראת ובאמת מבינה, היית מבינה..😊 חעחע
זה הכל תעתועי מוח.
השאירו את האות הראשונה והאחרונה במקום ואת שאר האותיות שבאמצע- בילבלו.
המסקנה, של מחקרים ארוכים שנעשו באונברסיטת קיימברידג',
שהמוח האנושי לא חייב לראות את כל המילה, כי הוא לא קורא אות אות,
אלא הוא קורא את המילה בכללותה.
קאפישקו? 😊
שנההההביק...
קראתי את זה פעם בעברית..
אבל אנגלית יותר מאתגר 😊
וואי הצלחתי להבין את זה
ואני מטומטמת באנגלית 😯
אני חושבת שכל אחד יכול להבין את זה..
הבנתי הכל 😁
אז עכשיו זה אומר שאני באמת חכמה..? חח
אוהבת המון..
מואההה
תביאו בעברית ...
הבנתי את ההתחלה
ות'המשך הצלחתי לקרוא קצת אבל אני לא יודעת אנגללית .. חח
יאייייי הבנתי
זה אומר שאני חכמה? 😕
חחח לאא...בכל זאת בלונדינית... XD
יאייי גם אני הצלחתי לקרווא
אבל אני מכירה את זה...חחחח
אבל זה מגניבבב בכל זאת