לא יודעת למה אבל אני לחוצה. 😯
מממממ שתי מים מאמי ..תנשמי קרה משהו?
QUOTE (מאוכזבת @ 31/07/2007) מממממ שתי מים מאמי ..תנשמי קרה משהו?
לא כול כך קרה משהו חוץ מיזה קצת עצובה,
אבל יהיה טוב.
אני ישתה מיםם.
מרגישה כזה הרגשה רעה 😕
QUOTE (koka15 @ 31/07/2007) יהיה פסדר..
אוהבת אותך
כן יהיה בסדר בעזרת השם.
אוהבת אותך המון 😁
מאמי שלי,
לכי תשתי קצת מים..
אולי תצאי לסיבוב להירגע, או שתעשי משהו שעושה אותך שמחה..? 😊
את תראי שבעזרת השם הכל יהיה בסדר.
אוהבת אותך המון..
מואההה
QUOTE (Irreplacable @ 31/07/2007) מאמי שלי,
לכי תשתי קצת מים..
אולי תצאי לסיבוב להירגע, או שתעשי משהו שעושה אותך שמחה..? 😊
את תראי שבעזרת השם הכל יהיה בסדר.
אוהבת אותך המון..
מואההה
שתיתי מים.(:
ואת צודקת זה מה שאני יעשה.
בלי עין הרע בעזרת השם יהיה בסדר.
תודה מאמי.
אוהבת אותך3> 😊
QUOTE (Irreplacable @ 01/08/2007) מאמי שלי,
לכי תשתי קצת מים..
אולי תצאי לסיבוב להירגע, או שתעשי משהו שעושה אותך שמחה..? 😊
את תראי שבעזרת השם הכל יהיה בסדר.
אוהבת אותך המון..
מואההה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 01/08/2007) QUOTE (Irreplacable @ 01/08/2007) מאמי שלי,
לכי תשתי קצת מים..
אולי תצאי לסיבוב להירגע, או שתעשי משהו שעושה אותך שמחה..? 😊
את תראי שבעזרת השם הכל יהיה בסדר.
אוהבת אותך המון..
מואההה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תודה מאמייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי שלי.
אוהבת אותךך.
😁 😁
חחח לכי לישון קצת
או משו כזה
הכי טוב זה לאכול!! חחחחחח
לכי לקניון הקרוב לביתך... תזמיני לך פיצה... גלידה... המבורגר... משהו... ופשוט תשבי לך בנחת.. ותהני....=]
QUOTE (einavush @ 02/08/2007) חחח לכי לישון קצת
או משו כזה
חחח זה כבר עבר לי. 😂
QUOTE (Bubit_metuka @ 02/08/2007) הכי טוב זה לאכול!! חחחחחח
לכי לקניון הקרוב לביתך... תזמיני לך פיצה... גלידה... המבורגר... משהו... ופשוט תשבי לך בנחת.. ותהני....=]
חחח הרגת אותי כמה אוכל חחחחח, 😂
אבל הלחץ עבר חחח אז הכול בסדר עכשיו.
טנקס 😛