חחחח היום בע"ה ב4 בלילה אני זזה לשדה תעופה...
טסים לשבוע לספרד...(טיול מאורגן כזה עם מדריך שמטייל איתנו ומסביר דברים)
וזה מלון 4 כוכבים עם בריכה והכל...מקווה שיהיה כייף 😊
רק יש משו קטן שיהרוס לי ת'כייף הזה...חבר שלי 😢
איך אני אסתדר בלעדיו שבוע?! אוףףףף
מהיום עד רביעי הבא בע"ה...
רק שתהיה לנטו טיסה בטוחה ונחזור בשלום חחח 😊 אמן!
תהני מאמי !!!
אני טסה בין שישי לשבת ... יענו שבת לפנות בוקר ...
מקווה שיהיה כיף ! 😁
יאאא איזה כיף !!! תהני לך מתוקה !!!
ותתגעגעי ויהיה בסדר.. וגם הואאאא ! אל תתבאסי!
יייאאא מאמי שלי
איזה כיף לך..!! אני מקווה שתהני הכי שבעולם..!!
ספרד זו ארץ באמת מדהימה. את כל כך הולכת לכיף שם.
ואל תדאגי, החבר שלך יהיה בסדר. עוד שבוע את תזכי שוב לראות אותו ולחבק אותו.
הכל יהיה טוב. 😊 עכשיו טוסי לך.. 😊 חח אני אתגעגע אלייך מאוד.. 😢
אוהבת המון..
מואהה
QUOTE (_אורושה_ @ 31/07/2007) יאאא איזה כיף !!! תהני לך מתוקה !!!
ותתגעגעי ויהיה בסדר.. וגם הואאאא ! אל תתבאסי!
...
טיסה נעימה קלה וטובה
תהני הכי בעולםםם מאמי
והגעגוע רק יחזק לכם את הקשר
אוהבת המון
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ואיייי איזה כייף לך
תהני מאמממי שלייי (:
ותחזרי בשלום + @ !