אם זה לא נכון
למה אני חושבת שזה נכון ?
אני לא יודעת מה עובר עליי אני כבר לא מכירה את עצמי
זה לא עוזב אותי שיצאא כבר
דווקא שאני צריכה אותם אני מתרחקת כי אני לא יכולה להעלים תמחשבה הזאת רק בגלל שעברתי את זה כל כך הרבה פעמים והפעם זה כואב לי יותר
אני מאוכזבת מעצמי ואפילו שונאת 😊
אושי אל תהיי מאוכזבת
יש אנשים שלא שווים את זה ולא מגיע לך להיות ככה בגללם..!!
אני אוהבת'תך ותמיד כאן בשבילך..
מצטערת שככה זה יצא, ותאמיני לי שמי שגרמה לך להרגיש ככה לא מגיע לה חברות בכלל..
בעזרת השם אני עוד מעט באה לבקר אותך..!!
אני עושה מאמצים כדי שזה יהיה כמה שיותר מהר =]
QUOTE (בובת_זכוכית @ 31/07/2007) אושי אל תהיי מאוכזבת
יש אנשים שלא שווים את זה ולא מגיע לך להיות ככה בגללם..!!
אני אוהבת'תך ותמיד כאן בשבילך..
מצטערת שככה זה יצא, ותאמיני לי שמי שגרמה לך להרגיש ככה לא מגיע לה חברות בכלל..
בעזרת השם אני עוד מעט באה לבקר אותך..!!
אני עושה מאמצים כדי שזה יהיה כמה שיותר מהר =]
אמסטף תודה 😊
😉 אני פה בשבילך אם את צריכה משהו..מאמי הכל יהיה בסדר קחי את עצמך בידיים!
QUOTE (מאוכזבת @ 31/07/2007) 😉 אני פה בשבילך אם את צריכה משהו..מאמי הכל יהיה בסדר קחי את עצמך בידיים!
תודה
348668637 כנסי
מאמי הכל יתתסתדר
אפחד לא שווה תעצב שלך..
..
אוהבת אותך
מאמי אל תתרחקי מאנשים שרוצים
לעזור לך כי את תישארי לבד
ואז הכאב יהיה כפול
תאמיני בעצמך שאת יכולה ומסוגלת
עברת את זה כמה פעמים את תעברי את זה שוב
את רק צריכה באמת לרצות ולהאמין בעצמך
אוהבת אותך ותמיד פה בשבילך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני מצטערת.. עוד פעם
ואת כבר יודעת מה אני חושבת..
אז .. מצטערת וגם בפני עדי.
QUOTE (shakeda @ 01/08/2007) אני מצטערת.. עוד פעם
ואת כבר יודעת מה אני חושבת..
אז .. מצטערת וגם בפני עדי.
זה בכלל לא קשור אלייך
מאמי הוספתי אותך לאייסי..
QUOTE (נאפי @ 01/08/2007) מאמי אל תתרחקי מאנשים שרוצים
לעזור לך כי את תישארי לבד
ואז הכאב יהיה כפול
תאמיני בעצמך שאת יכולה ומסוגלת
עברת את זה כמה פעמים את תעברי את זה שוב
את רק צריכה באמת לרצות ולהאמין בעצמך
אוהבת אותך ותמיד פה בשבילך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
Nורני וברוש תודה
זה מה שאני עושה מנסה להעלים תמחשבות האלו
עברתי את זה כמה פעמים והפעם אני לו מוותרת עליהם !