לקרואטיה וסלובניה ......
אני אתגעגע מאווווד !!!!!!!!!!!!!!
אבל יכול להיות שאני יכולה להתחבר ממחשב נייד .. לא בטוח ניראה 😊
אוהבת אתכם אני לא יודעת איך אני אחזיק מעמד בלי האתר 😢
יאה תהני מאמי!
שמרי על עצמך!
תעשי כייף
ונתגעגע אלייך~~~
מוואה 3>
תהניי הכי בעולם מאמי
שמחה בשבילך תעשי חיים
מתי את טסה ולכמה זמן?
אני אתגעגע😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אז זהו שיש בעיה ...
אז טסה עוד כמה שעות ונוסעת לשמונה ימים ..
אבל אני לא יודעת אנגלית!!!
מה אני אעשה ?
😊
אנגלית?!
הבעיה הגדולה של רובנו
אל תדאגי מאמי
בטח יעזור לך לתרגם וכאלה
ואת לא חייבת כל הזמן לדבר,
פשוט כן, לא וכאלה
יהיה בסדר
רק תהני!
תהני יובלייי ...
חחחח
איזה כיף שאנחנו ניפגשים שם ?!
יהיה מ ו ש ל ם ....
חבל שאנחנו לא טסות ביחד מלכתחילה ...
אני אוהבת אותך אהובתי המושלמת טיסה נעימה 😊
יא מאמי תהני.
תעשי כיף😛
ונתגעגע😁
מואה3>
😊
תהני נשממה
טיסה נעימממה !
תחזרי בשלום (:
QUOTE (רגייי @ 31/07/2007) יאה תהני מאמי!
שמרי על עצמך!
תעשי כייף
ונתגעגע אלייך~~~
מוואה 3>
מואההה
מאמי נתגעגע אלייך..תשתדלי להנות המון המוןן
איזה כיףף לך חחח תהני מאמי!!!
שתיהיה לך תיסע נעימה ופשוט תהניי!!!! =]]] צלמי תמונות!!! 😊