תגיד לי איך לעצור את הדמעות
תגיד לי איפה יש עולם אחר לחיות
תגיד לי למה אין אמת רק הזיות
אז למה לנסות ולהמשיך עכשיו לבכות
תגיד לי איך לעצור את הדמעות
תגיד לי איפה יש עולם אחר לחיות
כשאנשים רצים אל תופת כמו אל ים
אני ארוץ אל תוך האש אם יחזרו משם
כמה אפשר לנסותת, אבל לא להצליח ..?
כמה אפשר לכאוב ..ולראות רע
באמתת אני מנסה , מנסה אך ללא הצלחההה
נימאס לי שמכתיבים לי תחיים..ואומרים לי מה לעשות
אני לא צריכה שום עזרה מקצועית..ושום דבר שקשור לזה
זה שכואב לי ושאני מנסה לפרוק לא אומר שאני איזה אחת דיכאונית
סבבה זאת תקופה והיא תעבור ... אבל זה שחלק פה חושבים אחרת
עדיף שלא יביעו תדעה שלהם בקשר לזה
כי הם רק מחמירים תמצב ..!!!
עזרה מקצועית?!
לא נראה לי,
פשוט את צריכה לקחת זמן לעצמך
צריכה לחשוב על איך להמשיך הלאה
ויש הרבה מה להמשיך
מה לעשות
איך לעשות
איך לחיות
איך להנות
את חייבת פשוט לצאת מהתקופה,כמה שקשה לך
לשנות דברים שלא טובים לך
לחייך כמה שקשה
ולהבין שיש בעולם דברים יותר גרועים
וכמה שקשה לך,
את רק תתחזקי בסוף
נכון זה לא עוזר לך כרגע,
כל מה שאני אומרת לך
אבל אני אוהבת אותך
ורוצה שיהיה לך רק טוב
אני רוצה שתחייכי את החיוך המדהים
שתצחקי את הצחוק המופלא שלך
שגרם לי פשוט ל WOW כל שניה
ועשה לי טוב על הנשמה
בר?
את חייבת להבין
שאת צריכה להתחיל לשנות דברים
ולא לחכות שמישהו יעשה את זה בשבילך
תעשי דברים שיעשו לך טוב על הנשמה (לבוא אליי?????? 😛 😛 )
קיצור קוקי
את יודעת שאני אוהבת אותך
ורוצה רק לטובתך!!!
מווואה 3>
QUOTE (רגייי @ 31/07/2007) עזרה מקצועית?!
לא נראה לי,
פשוט את צריכה לקחת זמן לעצמך
צריכה לחשוב על איך להמשיך הלאה
ויש הרבה מה להמשיך
מה לעשות
איך לעשות
איך לחיות
איך להנות
את חייבת פשוט לצאת מהתקופה,כמה שקשה לך
לשנות דברים שלא טובים לך
לחייך כמה שקשה
ולהבין שיש בעולם דברים יותר גרועים
וכמה שקשה לך,
את רק תתחזקי בסוף
נכון זה לא עוזר לך כרגע,
כל מה שאני אומרת לך
אבל אני אוהבת אותך
ורוצה שיהיה לך רק טוב
אני רוצה שתחייכי את החיוך המדהים
שתצחקי את הצחוק המופלא שלך
שגרם לי פשוט ל WOW כל שניה
ועשה לי טוב על הנשמה
בר?
את חייבת להבין
שאת צריכה להתחיל לשנות דברים
ולא לחכות שמישהו יעשה את זה בשבילך
תעשי דברים שיעשו לך טוב על הנשמה (לבוא אליי?????? 😛 😛 )
קיצור קוקי
את יודעת שאני אוהבת אותך
ורוצה רק לטובתך!!!
מווואה 3>
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
באמת תודה לכן רגינוש ונאפי .. אוהבת אתכן
בר?
אני אוהבת אותך
ואת חייבת לעשות משהו עם התקופה הזאת
לשנות הכול,זה צריך לבוא ממך
להתחיל בשינוי קטן
שיגרום לך לטוב!..
כמו למשל לצחוק,לחייך,זה עושה לי טוב כל-כך
למה שזה לא יעשה לך טוב?
את כל-כך מקסימה!..
ואני תמיד כאן בשבילך!
אוהבת אותך!
נסיכה שלי הלוואי שהיית לידי היית מקבלת חיבוק ענקי..
אני לא רוצה לכתוב מגילה לשווא..
אני רק אומרת לך שהטוב שלך יגיע..
כי באמת מגיע לך רק טוב את הכי מדהימה בעולם
ואף אחד או אחת לא שווים את העצב שלך
אוהבת אותך מלאכית שלי
ברי ברבור קטן שלי ! מה קרה לך ??
QUOTE (yakird @ 31/07/2007) ברי ברבור קטן שלי ! מה קרה לך ??
אוהבת אותךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
QUOTE (NoFOosH @ 31/07/2007) QUOTE (yakird @ 31/07/2007) ברי ברבור קטן שלי ! מה קרה לך ??
אוהבת אותךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
אותי ? 😁
יש לך חבר לא ? חח סתם מאמי אני יודע שלא אותי :]
QUOTE (yakird @ 31/07/2007) QUOTE (NoFOosH @ 31/07/2007) QUOTE (yakird @ 31/07/2007) ברי ברבור קטן שלי ! מה קרה לך ??
אוהבת אותךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
אותי ? 😁
יש לך חבר לא ? חח סתם מאמי אני יודע שלא אותי :]
😂 חחחחחחחחחחחחחחחחח גם אותך , חמווד כזה .. 😁
אבל את ברוווש יוותרררררר 😛
QUOTE (רגייי @ 31/07/2007) עזרה מקצועית?!
לא נראה לי,
פשוט את צריכה לקחת זמן לעצמך
צריכה לחשוב על איך להמשיך הלאה
ויש הרבה מה להמשיך
מה לעשות
איך לעשות
איך לחיות
איך להנות
את חייבת פשוט לצאת מהתקופה,כמה שקשה לך
לשנות דברים שלא טובים לך
לחייך כמה שקשה
ולהבין שיש בעולם דברים יותר גרועים
וכמה שקשה לך,
את רק תתחזקי בסוף
נכון זה לא עוזר לך כרגע,
כל מה שאני אומרת לך
אבל אני אוהבת אותך
ורוצה שיהיה לך רק טוב
אני רוצה שתחייכי את החיוך המדהים
שתצחקי את הצחוק המופלא שלך
שגרם לי פשוט ל WOW כל שניה
ועשה לי טוב על הנשמה
בר?
את חייבת להבין
שאת צריכה להתחיל לשנות דברים
ולא לחכות שמישהו יעשה את זה בשבילך
תעשי דברים שיעשו לך טוב על הנשמה (לבוא אליי?????? 😛 😛 )
קיצור קוקי
את יודעת שאני אוהבת אותך
ורוצה רק לטובתך!!!
מווואה 3>
אני מסכימה עם רגינה.
אוהבת אותך בריי.
עזבוו סתם התעצבנתי על איזה מישהיי..
לא מרגישה טוב .. אבל נצא מזה
רגינוש חופה נופר מורני יקירוש תודה נשמות אוהבת אתכם