חזרתי מהצפון
היה כ"כ כיף ..
נהנננננננתי כ"כ ...
למרות שביום האהבה לא הייתי איתו |:
התגעגעתי מלא !
מחר [כנראה] בממדיון מישהו יהיה שם ? 😊
יום ראשון הזה אני שוב נוסעת ל4 ימים
הפעם לדרום D: חחח
כמובן שאני אתגעגע חח 😁
העיקר טוב לך
זה הדבר שהכי חשוב!
תהני בדרום אממ אילת?!;]
שמחה שנהנת מאמו'ש
ונסיעה טובה שוב :]
ולא נורא כל יום אפשר להיות איתו
ואי ואי שני
מטיילת אצלנו הרבה אה?..
שמחה שהיה לך כייף!..
ותהני בדרום!
ולא נורא שלא היית איתו
בטוח תיפצו אחת את השני!..
כיףףף לך מאמי העיקר שאת נהנת
אוהבת אותך מאודד מאמיי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תודה יפוות שליי (((:
אוהבת מלא ((:
שמחה שנהנהת תמשיכי להנות חח =))
שמחה שנהנת .
תהני בממדיון ובהמשך השבוע (:
חזרתי הרגע מהממדיון
היה נדיייייייייייייייייייייייייר
הרבה זמן לא נהנתי ככה ((:
עוד יומיים רואאאאאאה אותו יאיי