החלטתי להיפרד מכולכם עכשיו ,
כי אני בטוחה שמחר לא יהיה לי זמן לנשום .
למי שלא יודע אני אספר בקצרה ,
יום חמישי,2.8, ב-11:15 בבוקר , אני נוסעת .
עם רוב החברים למשלחת של 16 יום באירופה .
שכוללת את : גרמניה , שוויץ , בלגיה , הולנד וצרפת .
אני בטוחה שאני אהנה , אני אעשה כיף חיים .
אבל אני גם אתגעגע אליכם , המון ..
אז ....... להתראות .
ואל תתגעגעו יותר מידי ; ) .
שיהיה לכם המשך חופש נפללללא ,
תהנו מכל רגע , תשמרו על עצמכם ואל תפסיקו לחייך !
אוהבת אתכם הכי בעולם 😍!
דידוּ (: ...






