'שלום
אני נוסעת
אני לא רוצה
שתלוו אותי הלאה'
את האמת אין לי בעיה שתלוו אותי הלאה עם אתם רוצים אז בכיך אחויה
איך שלא יהיה מחר בשבע וחצי [זה צריך להיות בשבע אבל עם המזל שלי תמיד יש עיכוב] אני באיטליה
סוף סוף יאו איך בא לי
חעחעחע
יאללההה אני צריכה לארוז [איך אני צריכה להכניס א כל הבגדים שלי למזוודה הזאת? היא קטנה :'(]
אז יתגעגע אליכם מלא
וכן כן אני יקנה לכם טובלרון [שימס בדרך או שאבא שלי יאכל אותו]
וכן אני יקח את השמפו והמרקח מהאמבטיה במלון [ישראליה אמיתית אני]
לאבב אותכםםםם
ואיי איזה כיף לך!!
תהני הכי בעולם!
נתגעגע =\
צלמי הרבה תמונות
ותעשי חיים
מקווה שיהיה כיף =]
חחחח תודה
אני יעשה כיף תאמיני לי XP
ואל תדאגי עם אני לא יצלם תמונות אז אבא שלי ידאג לצלם תמונות חח 😊
גם אני יתגעגע
חחחחחחחח מירב יקרועה..
אוהבת אותך תהני מאמישלי נתגעגעת 😛
מירבוש תהניי..!! =]
תחזרי עם בוקים של תמונות שנוכל לראות =]
מירב שלי?
תהני הכי הכי באיטליה.
תעשי כיף 😁
תחזרי עם תמונות 😛
תאכלי הרבה פסטה 😁
ותחזרי מהר כי אני כבר מתגעגעת 😁
אני יתגעגע אלייך מלא. 😁
אוהבת אותך 😁
בעלי 😁
😛
QUOTE (lipaz-sol @ 31/07/2007) מירב שלי?
תהני הכי הכי באיטליה.
תעשי כיף 😁
תחזרי עם תמונות 😛
תאכלי הרבה פסטה 😁
ותחזרי מהר כי אני כבר מתגעגעת 😁
אני יתגעגע אלייך מלא. 😁
אוהבת אותך 😁
בעלי 😁
😛
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חלעחעח יש דבר כזה ישראליה?
ישראלית י'עילגת😛
אוהבת אותך תהנייי....😊
תהניי מאמייי =))
תביאי לי סבונים חחחח סתם 😉
חופי- כן תמיד היתי כזאת תודה יפה שלי לאב אותךך
עדי- תודה בובי אל תדאגי יהיה הון תמונות
ליפי-חחח אישתי תדה יפה שלי אוהת אותך אני יתגעגע אליי מלאא כן כן אני יאכל פסטה עד שאני יקיא חח
אוהבת אותך מלא יפה שלי
מורני- תודה יפ שלי לאב אותך
כריס- זה שאני שלושים בלשון זה לא סיבה לצחוק עליי 😢 הכל באשמת המורה 😠 חח סתם 😊
תודה לאבבב אותך
מאי- תודה יפה שלי אל תדאגי אני ייא לך אני יקח מכל המלונות שנאי יהיה שמה [וגם מהחדר של ההורים שלי
והאנשים האחרים בקבוצה חעעחחעחע 🙄
QUOTE מאי- תודה יפה שלי אל תדאגי אני ייא לך אני יקח מכל המלונות שנאי יהיה שמה [וגם מהחדר של ההורים שלי
והאנשים האחרים בקבוצה חעעחחעחע
חחחחחחח ישששששש עכשיו יהיה לי עם מה להתקלח
חחחחחחחחחח סתםםם 😊
חחח בואי אליי אני אלמד אותך😛
QUOTE (lipaz-sol @ 31/07/2007) מירב שלי?
תהני הכי הכי באיטליה.
תעשי כיף 😁
תחזרי עם תמונות 😛
תאכלי הרבה פסטה 😁
ותחזרי מהר כי אני כבר מתגעגעת 😁
אני יתגעגע אלייך מלא. 😁
אוהבת אותך 😁
בעלי 😁
😛
אוהבת אותך כל ךכךךךךך
מאי- חחח עד עכשיו לא היה לך עם מה להתקלח 😯 חח סתם 😛 רואה איזה נדיבה אני
נותנת לאנשים סבון גנוב :]
כריס- חחח טוב אז אני באה חח סתם
טנויש- תודה מאמי לאבב אותך
ייאאא איזה כייף לךך!! איטליה!!!!! גם אני רוצצהההה!!!!!!!!!!! 🙄
חחחחחח תצלמי הרבה תמונות!!!! והכי חשוב==>>>שתהניי!!!! =]]]]