אני אוהבת אותו ...
הוא אוהב אותי ...
אז למה עדיין יש ת'הרגשה של הלבד ?
למה אני עצובה ?
למה אני לא מספיק מאושרת ?
;\ ;(
אולי אתם צריכים לעשות דברים שונים
אחרים שלא עשיתם עדיין
שיגרמו לריגוש
שיתנו לך להבין כמה אהבה יש בינכם
שיתנו לך לראות כמה הוא אוהב אותך וצריך אותך?
תהיי חזקה מאמי אוהבת המון
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מסכימה עם מורני
שינוי אף פעם לא מזיק =]
תנסו לשנות קצ את האווירה שאתם נמצאים בה
לעשות כל מיני דברים חדשים לצאת להנות לצחוק..
😊)
בטוחה שההרגשה של הלבד, של העצב בא מהקשר ע החבר??
אולי חברות? הורים ? או סתם משהו אחר...?
תנסו לשנות קצת את האווירה שאתם נמצאים בה
לעשות כל מיני דברים חדשים לצאת להנות לצחוק..
QUOTE (hofit189 @ 31/07/2007) תנסו לשנות קצ את האווירה שאתם נמצאים בה
לעשות כל מיני דברים חדשים לצאת להנות לצחוק..
😊)
😊
QUOTE (NoFOosH @ 31/07/2007) QUOTE (hofit189 @ 31/07/2007) תנסו לשנות קצ את האווירה שאתם נמצאים בה
לעשות כל מיני דברים חדשים לצאת להנות לצחוק..
😊)
😊
😉
😉 מאמי גמני מרגישה ככה לפעמים..זה תקופות כאלה שאת מרגישה בודדה ורגישה מדיי..זה עובר!