"עוד געגוע לנשיקה הראשונה שלך
עוד געגוע אל הסודות שלי ורק שלך
עוד געגוע לרגעים הכי אמיתים..."
אוף.. אפשר לעשות משהו כדי לרפא געגוע? =\
סתם פריקה..
געגוע זה אחד הרגשות הכי כואבים שיש
כי אי אפשר לעשות נגדו כלום
אלא אם כן יש לך אפשרות להיפגש איתו
ולקבל חזרה נשיקה ליטוף וכל מה שאת מתגעגעת אליו
את צריכה להיות חזקה
אהה בעצם יש פיתרון חח את צריכה לצאת
להנות ולעשות מה שאת אוהבת
ככה זה ימנע ממך לחשוב ולהרגיש יותר מידי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מקווה שנחשתי נכון מי זה
וחוץ מיזה תקחי את זה כחוויה ,וזה חלק מהחיים
חולה עלייך אמסטף עצבני שלי חחח
כדי להילחם בגעגועים צריך להכיר אחרים,לצאת ולפתח רגשות אחרים..אין ברירה מאמי
מצטרפת לשאלה =\
כל כך מצטרפת..
QUOTE (נאפי @ 30/07/2007) געגוע זה אחד הרגשות הכי כואבים שיש
כי אי אפשר לעשות נגדו כלום
אלא אם כן יש לך אפשרות להיפגש איתו
ולקבל חזרה נשיקה ליטוף וכל מה שאת מתגעגעת אליו
את צריכה להיות חזקה
אהה בעצם יש פיתרון חח את צריכה לצאת
להנות ולעשות מה שאת אוהבת
ככה זה ימנע ממך לחשוב ולהרגיש יותר מידי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
זה כואב, וזה מציק =\
וזה בא לפעמים, כי אני יוצאת עם חברות ונהנת
אבל לפעמים שאני רואה אותו פשוט תוקף אותי הגעגוע הזה..
כי אני יודעת שזה דברים שלא יחזרו..
QUOTE (oshritsa @ 31/07/2007) מקווה שנחשתי נכון מי זה
וחוץ מיזה תקחי את זה כחוויה ,וזה חלק מהחיים
חולה עלייך אמסטף עצבני שלי חחח
חח.. אושי אין עליך..!! =]
כן בדוק ניחשת.. אני אפילו לא יודעת איך אני ישרוד את אילת עכשיו =\
אבל יהיה בסדר.. אוהבת'תך..!! 333>
QUOTE (מאוכזבת @ 31/07/2007) כדי להילחם בגעגועים צריך להכיר אחרים,לצאת ולפתח רגשות אחרים..אין ברירה מאמי
אני מנסה.. אני מכירה אנשים.. הכרתי המון בזמן האחרון
אבל לפתח רגשות זה קשה.. =\
אני בטוחה שאת יכולה להתגבר על הפלוץ הקטן הזה
את יפה ומהממת 100% תחזרי לי עם איזה מישהו מאילת 😊 ותביא לי גם בדרך מישהו חחח
ודברי איתי...
אין פיתרון לגעגעוע וזה כל כך מעצבןןן.....( אני לא חושבת שגעגוע אי פעם נעלם אולי הוא רק יורד)
ונכון, לפתח רגשות זה קשה אבל בכל זאת זה קורה ואת תיראי שבעזרת ה' זה יקרה גם לך ..
QUOTE (shakeda @ 31/07/2007) מצטרפת לשאלה =\
כל כך מצטרפת..
😢
נכון! זה מאד קשה לפתח רגשות! אבל לא נורא... יגיע הרגע.. ואת תראי שהכל יסתדר! =] 😊