ואל תחשבו שאני משוגעת או משהו
אבל בשביל כדורי שינה צריך מרשם??
נראלי שלא
אבל לא בריא לקחת כדורים כאלה בגיל שלנו..
נראלי שכן כי זה כדורי הרגעה גם
זה אמור להיות בהמלצת רופא לדעתי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אם את לא מצליחה לישון תיפטרי קודם מהלחצים והדברים שמפריעים לשינה תקינה ורק אחר כך אם זה לא עוזר תקחי כדורים
נראה יל שכן..
תבדקי חח
ובכלליות מסכימה עם מי שמעליי ^^