כמה שאני אוהבת את הילד הזההה
כמממההההההההההההה
הוא לא יביןן עד כמה בחיייםם
היה לי יום אהבה כזה מווושששששששלםםםם!!
יצאנו למסעדההה
והיה הכיי כייף בעווולםם
ישבנו וצחקנו ודיברנו
ואנחנו חברים שנה +
ואפעם לא יצאנו למסעדה שנינו לבדד
היום פעם ראשוננה ...חחחחח 😛
והיה כזה כיייףף
והוא הביא לי וורד אדווום
וחשבתי שיום האהבה הזה יהיה מעפן כי הסתבכנו עם המסעדות וזה
אבל יצא הכי טוב שאפשר לבקשששש
אחחחח כמה שאני אווהבת אותווווו!!
אני מאווושרת כל כךךךך
😍 😍
מאושרת בשבילך!!
חחח כיף לך! יש לך חבר מתוק
שמרי עליו =]
שמחה שנהנית 3>
מאושרת בשבילך!!
תשמרי עליו בובה 😊
שומרת עליו מכל משמר!
חחח
סתםם... 😉
כרמיתוש ושקדי תודה מתוקותתת
שמחה בשבילך מאמי..!!
שתהיו חברים עוד הרבה זמן בעזרת השם..!! =]
אני ממש מאושרת בשבילך מאמי
מגיע לך שיהיה המון בהצלחהה😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
כמה שאני מאושרת בשבילךךךך!!
מגיע לךך!!
אוהבת אותך יפה שליייי
ואיייייי איזה כייף מאמייי...שמחה בשבילכםםםםםםםםם שתמיד תהנו ככה
QUOTE (בובת_זכוכית @ 30/07/2007) שמחה בשבילך מאמי..!!
שתהיו חברים עוד הרבה זמן בעזרת השם..!! =]
😉
עינבושש מאמי שמח שנהנתם :]
חחחח כפרעליך אנ שמחה בשבילך
ושמחה שנהנתם אוהבת אותך :]
שמחחחחחחה בשבילך
רק שימשיך!
וכמה שאני מאושרת בשבילך😛
שמחה שנהנננתתתם.
(:
תודה בנוות ויקיר...חח
העלתם לי חיוך על הפניייםם
מקווה שגם לכם היה יום אהבה נחמד וטוב
אווהבת מלאאאא