פשוט הלך הכול😢
😢
לא טוב לי.
😢
ליפזוש מאמי מה קרה?
למה את עצוובה??
😢
מאמי שלי!
מה קרה?
מה קרה כולם עצובים פה בזמן האחרון?!
מותק לא יודעת מה קרה אבל אני פה בשבילך!
ובכלל כל הפורום הזה בשבילך!!
את בטח מרגישה שאת לבד נכון?
אם כן, אז שתדעי שבאמת שאת לא לבד!!
וגם אם את מרגישה לבד,
הנה משפט שמישהי חכמה מאוד אמרה לי
כל לילה יש מישו ששולח לך נשיקה ענקית של לילה טוב, זה יכול להיות מכל אחד אבלל תמייד תמיד יש מישו שרוצה שתעוררי בבוקר....זה יכול ללהיות ההורים שלך שחולמים עליך ושלוחים לך נשיקה מהחלום, זה יכול להיות חברה שלך, ידיד אולי..אפילו אלוהים, תמייייד יש מישו שיאמר לך לילה טוב..
זה משפט ממש חכם
תפנימי אותו
תביני את זה, ש-א-ף פ-ע-ם את לא לבד
גם אם תריבי עם כולם!
תמיד יהיה איזה מישהו אחד,
שיכיר אותך באמת ויאהב אותך!
מקווה שהבנת את זה!
ושתדעי, שאני פה בשבילך, לכל מה שאת צריכה =]
(אם את לא מרגישה לבד אז יצאתי מזה דפקה XD)
QUOTE (shakeda @ 30/07/2007) מאמי שלי!
מה קרה?
מה קרה כולם עצובים פה בזמן האחרון?!
מותק לא יודעת מה קרה אבל אני פה בשבילך!
ובכלל כל הפורום הזה בשבילך!!
את בטח מרגישה שאת לבד נכון?
אם כן, אז שתדעי שבאמת שאת לא לבד!!
וגם אם את מרגישה לבד,
הנה משפט שמישהי חכמה מאוד אמרה לי
כל לילה יש מישו ששולח לך נשיקה ענקית של לילה טוב, זה יכול להיות מכל אחד אבלל תמייד תמיד יש מישו שרוצה שתעוררי בבוקר....זה יכול ללהיות ההורים שלך שחולמים עליך ושלוחים לך נשיקה מהחלום, זה יכול להיות חברה שלך, ידיד אולי..אפילו אלוהים, תמייייד יש מישו שיאמר לך לילה טוב..
זה משפט ממש חכם
תפנימי אותו
תביני את זה, ש-א-ף פ-ע-ם את לא לבד
גם אם תריבי עם כולם!
תמיד יהיה איזה מישהו אחד,
שיכיר אותך באמת ויאהב אותך!
מקווה שהבנת את זה!
ושתדעי, שאני פה בשבילך, לכל מה שאת צריכה =]
(אם את לא מרגישה לבד אז יצאתי מזה דפקה XD)
חח מאמי אני לא מרגישה לבד.
פשוט לא טוב לי הכול השתנה בתקופה הזאת מללבן לשחור משחור ללבןן מלבן לשחור
הכול הסתבך הכול לא טוב לייי רע לי. 😢
אבל תודה בכול מקרה על העידוד 😊
3>
QUOTE (einavush @ 30/07/2007) ליפזוש מאמי מה קרה?
למה את עצוובה??
😢
לא טוב לי 😢 😢
אין לי כוח לכלוום. 😢
פאק יצאתי רציני מפגרת XD
טוב לא נורא נקווה שאם מישהי שמרגישה לבד קראה את זה אז עזרתי לה,
ולא נורא, התקופה הזו תעבור,
מבטיחה לך =]
QUOTE (lipaz-sol @ 31/07/2007) QUOTE (einavush @ 30/07/2007) ליפזוש מאמי מה קרה?
למה את עצוובה??
😢
לא טוב לי 😢 😢
אין לי כוח לכלוום. 😢
מאמי תני לחיים לזרום
בסופו של דבר הכל מסתדר על הצד הטוב ביותר
ואם זה לא טוב.. אז זה לא הסוף
תני לגלגל להסתובב..
אם מישו עשה לך רע.. זה יחזור אליו בחזרה
כל הטוב יבוא אליך בסוף
את תראי
תני לזמן לעשות את שלוו על הצד הטוב ביותר
מאמי זה תקופות וזה דבר שעובר
זה בא והולך, לפעמים טוב לפעמים רע, אבל בסוף הכל מסתדר =]
מבטיחה לך..
אוהבת'תך..!! =]
'שאת עצוב גם לי פתאום אין חשק
להיות יותר שמח...'
די יפה שלי תעלי חיוך
הכל עובר בסוף מאמי
תקופה זוכרת? אוהבת המון בובי שלי
ותביני שאת אף פעם לא לבד דברי איתי בובה שלי
אוהבת אותך המונים
אוהבת אותך אל תיהיי עצובה את חזקה!
shakeda-חח לא נורא מאמי העיקר הכוונה.
תודה מאמי3>
einavush-אני אתן לחיים לזרום.
וכול הדברים האלה מקווה שהכול יהיה טוב כי תמיד טוב.
עכשיו יותר טוב לי.
תודה מאמי. 😊
בובת_זכוכית-אמן שהכול יסתדר.
תודה מאמי3>
😊
סוופרמאמי-כן אני יודעת תקופות עוברות יהיה טוב😊
דברי איתי את😛
אוהבת אותך מירבישלי.
hofit189-אני יותר לא כול כך עצובה.
אני חזקה😊
תודה חופיתיתיתי.
אוהבת אותך.
מאמי את חייבת להיות חזקה
לא הלך כלום אמא שלך בריאה ברוך השם
את פה ותהיי מאושרת
המשפחה שלך שלמה
יש לך חברות וידידים
יש לך אותנו ובמיוחד את עצמך
אם קשה אז לא הכל שחור
תסתכלי גם על הטוב מאמי
יהיה בסדר מבטיחה לך
אוהבת אותך יפה שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 31/07/2007) מאמי את חייבת להיות חזקה
לא הלך כלום אמא שלך בריאה ברוך השם
את פה ותהיי מאושרת
המשפחה שלך שלמה
יש לך חברות וידידים
יש לך אותנו ובמיוחד את עצמך
אם קשה אז לא הכל שחור
תסתכלי גם על הטוב מאמי
יהיה בסדר מבטיחה לך
אוהבת אותך יפה שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תודה נאפי.
אני אוהבת אותך
😁