פשוט אי אפשר לסמוך על אנשים !!!!
אוף ....כל כך מאכזב ....
😢
😊
כן גם אני הבנתי איאפשר לסמוך על אף אחד 😢
יהיה בסדר (סליחה של עודדתי פשוט גם אני עוברת זה)
מה קרה בנותת??
וזה שאי אפשר לסמוך על בנאדם אחד או שניים לא אומר
שעל כולם אי אפשר לסמוך,
פשוט צריך לדעת על מי כן אפשר ועל מי לא..
- יהיה טוב נסיכות :] -
זה כבר ממש לא בן אדם או שניים :\
יש כמה בודדים שבאמת אפשר לסמוך עליהם ...
מאמי היום תסמכי רק על עצמך!
ככה זה מאמי
כולם הפכו להיות אינטרסנטים
כל אחד דואג לעצמו
אבל תמיד יש את אלה שידאגו גם לך בשעת צרה
ותמיד יש את אלה שאפשר לסמוך עליהם בעיינים עצומות
לפעמים לוקח זמן לגלות אותם..
אבל הם מופיעים!
אל תדאגייי..
מי שאי אפשר לסמוך עליך כנראה לא שווה את זה
אל תתבאסי מאנשים כאלהה..
רחוק הם לא יגיעיו בחיים ככה
QUOTE (einavush @ 31/07/2007) ככה זה מאמי
כולם הפכו להיות אינטרסנטים
כל אחד דואג לעצמו
אבל תמיד יש את אלה שידאגו גם לך בשעת צרה
ותמיד יש את אלה שאפשר לסמוך עליהם בעיינים עצומות
לפעמים לוקח זמן לגלות אותם..
אבל הם מופיעים!
אל תדאגייי..
מי שאי אפשר לסמוך עליך כנראה לא שווה את זה
אל תתבאסי מאנשים כאלהה..
רחוק הם לא יגיעיו בחיים ככה
🙄
מאמי היום תסמכי רק על עצמך!
בייבי אני יודעת שהתרחקנו 3/>
אבל אני תמידתמידתמיד פה
אוהבת ומתגעגעת 3>
QUOTE (כרמית+אלעד @ 30/07/2007) מאמי היום תסמכי רק על עצמך!
זה לא נכון
וזה לא העידוד שהיא צריכה לקבל
נכון שאנשים מוכיחים לך לפעמים שאי אפשר לסמוך עליהם
אבל את צריכה לדעת שעל החברים האמיתיים אלה שאף פעם לא איכזבו את יכולה לסמוך
אנחנו בגיל כזה שכדי להכיר אנחנו סומכים על כל העולם
ונכון הרוב מאכזבים ואני מבינה אותך
אבל בגלל כמה נאחסים שמאכזבים אותך אז גם מפסיקה לסמוך על אלה שתמיד יהיו שם
החברים האמיתיים שלך.. =]
אני עשיתי תטעות הזאת ושילמתי עליה ביוקר.. ועכשיו אני יודעת שעל החברים האמיתיים אני תמיד יסמוך
ועל אלה שסתם מנסים לנצל אותו או שאיכזבו אותי בעבר אני לא יסמוך..
צריך לדעת לשים לב פשוט =]
חנו'ש זה לא נכון לדעתי
נכון שאומנם אי אפשר לסמוך על חלק
אבל תמיד יש את האנשים שכן
אפשר לסמוך עליהם!
אוהבת אותך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*