כל דבר שקורה הוא לטובה נכון?
מפחדת שעשיתי טעות.. שאח"כ אני אתחרט עליה
וכבר לא יוכל לשנות את המצב =/ ..
אל תדאגי, אולי ייראה לך כאילו זה לא טוב שעשית את זה
אבל אחרי הכל? הדבר הזה רק יעזור לך..
מה שעשית? את לא יכולה לחזור אחורה ולשנות
אז הכל יהיה בסדר =]
ואם את צריכה משו, אני פה 3>
-שקדי-
אך כמה עודדת אותי, את לא מבינה אפילו !
תודה מאמי :]
וכן, אני מקווה שהכל יהיה בסדר..
QUOTE (MiLaNo @ 30/07/2007) הכול לטובה!
😉
תראי מאמי את באמת לא יכולה להחזיר את הגלגל אחורה..
אז עדיף להסתכל על הכל מהצד הטוב
ובאמת להאמין שמה שעשית יצא מזה רק טוב
וככה זה יקרה
אל תחשבי על מה היה קורה אם היית עושה אחרת כי זה לא יעזור לך
תאמיני שמעכשיו זה יהיה יותר טוב וזה יהיה!
הבטחה שלי!
תמיד תסתכלי על הכל מהצד החיובי...
זה עוזר הרבה
גם שאת חושבת שעשית טעות ורואה שנגרם נזק
לכל דבר יש השלכות, ובסוף את תראי שמהנזק הזה יצא דבר טוב
כי באמת כל מה שקורה הוא לטובה, כל מה שקורה צריך לקרות
ולפעמים צריך לעשות טעויות כדי להבין איך זה צריך להיות נכון
גם שאת חושבת שזה גרוע, ורואה שהמצב בתחת
פתאום את תגלי שהכל בעצם היה בשביל שמשהו טוב יקרה =]
כל דבר קורה לטובה זה כן
וגם אם עשית טעות את בנאדם
תמיד אפשר לתקן ולהראות שמצטערים
לטעות זה אנושי ולסלוח זה אלוהיי
אל תשכחי את זה מאמי
אוהבת אותך המון
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תודה בנות, לכולכן.. אתן כאלה מדהימות :]]
וגרמתן לי לחשוב שמה שעשיתי זה באמת לטובה :]
אאוווהבבת אותכן הכי בעולם !!!
הכל לטובה תמיד תחשבי טוב מאמושש :]
ואם לא יצא בסדר אז תדעי להבא..
מואאאאאאה
כל מה שקווורה -
קורה לטוובה !
ה' מכוון הכל מלמעלללה
וגם אם אנחנו -
לא רואיים מה טוב בזזה
זה לטוובה (: