כשהלילה מתקרב והכוכב נחבא
משהו בתוך הלב פתאום קורא בשמה
לוחש לה שתלך בדרך אל ביתו
עוד פעם לראותו...
היא הבטיחה לעצמה שלא תשוב אליו
אחרי שבליבה הימר שנים לשווא
אבל היא מבלי לחשוב נסחפת לקראתו
לחוש את חום גופו
שימרי שימרי נפשך מאהובך למבטו אל תאמיני
כשהלילה בה...
כשהוא נראה צדיק תמים בשניי עניו הביטי
שימרי..שימרי נפשך מאהובך שבליבך לא תיפגעי
אל תלכי לאיבוד רק בגלל התמימות..שימרי...
הוא נותן לה להרגיש בזרועותיו מלכה
אבל כמה הוא אדיש הוא לא אוהב אותה
בליבה היא אבודה לא מצליחה לחשוב
מתי יהיה לה טוב...?
שימרי שימרי נפשך ... .
מילה במילה עליי
אוףףףף אני כל כך מתגעגעת אליו : (
כמו ס ת ו מ ה!
אחרי כל מה שהוא העביר אותי דרכו
אני מתגעגעת אליו: (
וכמו ס ת ו מ ה...
שלחתי לו הודעה...
מזל שהוא לא בבית אז שמתי אותו על בלתי נראה...
למה למה למה אני לא מצליחה לזכור לו את כל הרע?והיה ה ר ב ה מהרע
למה למה לממממה הדבר היחיד שבא לי זה להגיד שאני אוהבת אותו?: (
איך הפכתי להיות כזאת?
אחת שדורכת על עצמה בשביל מישהו...כמוהו
מתתתתי אני אפנים שאני צריכה לשכוח?
דיייייייי נמאס לי נמאס לי כל יום כמעט לפרוק פה עליו
אני משקרת לעצמי!!!!!!!
הוא אפילו לרגע לא חושב עליי
אז למה אני יושבת ובוכה כאן?😢
אוףףףף: ( : (





