אני יוצא היום עם דניאל.
לאן לקחת אותה ? חח אני לא מכיר מקומות...
אין לי בעיה לצאת מחוץ לירושלים יש לי רכב.
תודה בנות :]
למסעדה יפה?
לים?
לסרט?
מה התקציב שיש לך??
למסעדה על הים
קיסריה רחוק חח אבל אין באיזור?
תהנה מאמי ובהצלחה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (einavush @ 30/07/2007) למסעדה יפה?
לים?
לסרט?
מה התקציב שיש לך??
חשבתי על מסעדה או משהו אולי גם ים נשלב נראה מה יצא.
והתקציב לא מהווה בעיה :]
מורני קיסריה? לא יודע להגיע לשם חח 😁
לא משהו מיוחדדד
אני ועוד חברות שלי נוסעות לקריון לראות תסרט הסודות
קח אותה לטטיילת בת"א...
יש שמה מסעדות.. תכנס, תאכלו..
אח"כ תצאו, תקנה לה גלידה, תאכלו אותה אפילו ביחד (הכי כיף 😊 )
ותטיילו בטיילת.... ואז תרדו לכיוון הים.
פרוש שמיכה (שהכנת מבעוד מועד😊 ).... ושכבו שם, צפו בכוכבים,
תאזינו לים, תדברו, תצחקו.... והשאר- לדימיונך הפרוע 😊
QUOTE (oshri_Ok @ 30/07/2007) קח אותה לטטיילת בת"א...
יש שמה מסעדות.. תכנס, תאכלו..
אח"כ תצאו, תקנה לה גלידה, תאכלו אותה אפילו ביחד (הכי כיף 😊 )
ותטיילו בטיילת.... ואז תרדו לכיוון הים.
פרוש שמיכה (שהכנת מבעוד מועד😊 ).... ושכבו שם, צפו בכוכבים,
תאזינו לים, תדברו, תצחקו.... והשאר- לדימיונך הפרוע 😊
תודה אושרי :]
QUOTE (yakird @ 30/07/2007) QUOTE (oshri_Ok @ 30/07/2007) קח אותה לטטיילת בת"א...
יש שמה מסעדות.. תכנס, תאכלו..
אח"כ תצאו, תקנה לה גלידה, תאכלו אותה אפילו ביחד (הכי כיף 😊 )
ותטיילו בטיילת.... ואז תרדו לכיוון הים.
פרוש שמיכה (שהכנת מבעוד מועד😊 ).... ושכבו שם, צפו בכוכבים,
תאזינו לים, תדברו, תצחקו.... והשאר- לדימיונך הפרוע 😊
תודה אושרי :]
חחחח
בכיף גבר.
תהנה אח שלו 😊
יקירוש אני עם אושרי! 😊
שיהיה בהצלחה.. המון הצלחה!!!
QUOTE (oshri_Ok @ 30/07/2007) קח אותה לטטיילת בת"א...
יש שמה מסעדות.. תכנס, תאכלו..
אח"כ תצאו, תקנה לה גלידה, תאכלו אותה אפילו ביחד (הכי כיף 😊 )
ותטיילו בטיילת.... ואז תרדו לכיוון הים.
פרוש שמיכה (שהכנת מבעוד מועד😊 ).... ושכבו שם, צפו בכוכבים,
תאזינו לים, תדברו, תצחקו.... והשאר- לדימיונך הפרוע 😊
😊 ב ד י ו ק.
תהנה 😊
מסכימה עם אושרי!
😊
תהנה מאמי..
מסכימה עם כל מילה של אושרי.
ויקירוש, תהנה מאמי. 😊 הכי חשוב.
אוהבת המון..
מואההה