היי .. מישהי יודעת איפה יש מכונות כאלה של הצילום אוטמטי שיש שם אופציה לעשות את התמונה בתור מדבקה ..? (יש כזו בקניון בת ים) אני צריכה באיזור רמת גן-גבעתיים -תל אביב משהו באיזור
ויום אהבה שמח לכולכם 😊
יש נראה לי בעזריאלי...
אני זוכרת שפעם עשיתי שם.. לא דעת אם זה עדין קיים..
חחח
^^!!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
נראה לי בעזריאלי אבל גם אם לא את יכולה לקנות יש דפים כאלה שהם מדבקות מוכרים באופיס דיפו ובחנויות יצירה ומשרדים..
תקני ותדפיסי על זה או תבקשי שיצלמו לך על זה...
QUOTE (einavush @ 30/07/2007) יש נראה לי בעזריאלי...
אני זוכרת שפעם עשיתי שם.. לא דעת אם זה עדין קיים..
חחח
....
QUOTE (טוניטה @ 30/07/2007) גם אני חושבת שבעזריאליי😊
😁
אני גם מרמת גן =]
אממ תנסי בפוטו נגבה.. (רחוב נגבה)
או בפיק פור יו (רחוב בן גוריון פינת כצנסלון-בניין השקל)
QUOTE (orian_1990 @ 31/07/2007) אני גם מרמת גן =]
אממ תנסי בפוטו נגבה.. (רחוב נגבה)
או בפיק פור יו (רחוב בן גוריון פינת כצנסלון-בניין השקל)
😉