תגידו חחח, 😛
זה טוב להיות רגישה?
😕
ועוד משהו מזה נ.ב?
סורי על השאלה הטיפשה הזה 😯
חעחעח לא טוב😊
ונ.ב זה נכתב בצידו או נוסף בצידו
לא יודעת.. אני רגישה ואני לא אוהבת את זה אבל כל אחת ואיך שהיא חושבת..
וקיבלת תשובה לשאלה השנייה
נ.ב
כותבים שתי שאלות לא שני שאלות
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 30/07/2007) חעחעח לא טוב😊
ונ.ב זה נכתב בצידו או נוסף בצידו
מה באמת חחח טוב תודה מאמי.
ונ.ב חחח סוף סוף אני יודעת מה זה אומר 😁
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 30/07/2007) ואומרים שתי שאלות😛
חחח סורי על הטעות הזאת אני אתקן 😛 😁
QUOTE (shakeda @ 30/07/2007) לא יודעת.. אני רגישה ואני לא אוהבת את זה אבל כל אחת ואיך שהיא חושבת..
וקיבלת תשובה לשאלה השנייה
נ.ב
כותבים שתי שאלות לא שני שאלות
חחחחח עכשיו הראת לי דוגמא של נ.ב חח תיקנתי 😛
ובקשר לרגישה גם אני לא אוהבת את זה.
אז בגלל זה שאלתי וקיבלתי תשובה חח.
תודה מאמי.
QUOTE (In_Loove @ 30/07/2007) חחחחחחחחחחחחחחחחחח באמת נ.ב זה "נכתב בצידו"?
הייתי בטוחה תמיד שזה "נזכרתי במשהו"
😁
חחחחחחחחחחחח אני בכלל לא ידעתי מזה אומר.
העיקר שעכשיו אני ואת יודעות מה זה אומר 😁
זה תלוי כמה את רגישה
עם זה ממש אז לא טוב =/
ורציני נ.ב זה נכתב מצידו?
אני חשבתי שזה נזכרתי במשהו או משהו כזה..חחח 😛
לא נורא שיהיה
אני חכמה😊
חחח סתאם
בכיתה י' תלמדו את כל זה😊
QUOTE (סוופרמאמי @ 30/07/2007) זה תלוי כמה את רגישה
עם זה ממש אז לא טוב =/
ורציני נ.ב זה נכתב מצידו?
אני חשבתי שזה נזכרתי במשהו או משהו כזה..חחח 😛
לא נורא שיהיה
חחחח אני לא רגישה ממשש 😊
אז זה בסדר.
חחחחחחחחחחחחח 😂
אני בכלללל ויחזור על זה שנית לא ידעתי מזה אומר.
חחחחחחחח
שיהיה עכשיו אנחנו יודעים. 😁
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 30/07/2007) אני חכמה😊
חחח סתאם
בכיתה י' תלמדו את כל זה😊
חחחחח את חכמה ענית לי על השאלות חחחחח 😂
בעזרת השם עד כיתה י' יש זמן חח 😛
חחח כן זה המזל...
תזכרי את המילים האלה😊
לשון זה חפירוווווווווווווווות.....
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 30/07/2007) חחח כן זה המזל...
תזכרי את המילים האלה😊
לשון זה חפירוווווווווווווווות.....
אחלה של מזל חחחחח
ואני אזכור חחח אתכוננן לזה.
ואוו...
נתגבר. 😛