אוי
אני בלחץ
אני מתרגשת
אני מפוחדת
יהיה בסדר?... 😊
תאחלו בהצלחה 😊
נספר לכם מחר!...
😊
אוהבת אותכם
המשך יום מדהים!..
הכול יהיה בסדר,
תהיי רגועה מאמי.
בהצלחה.
אוהבת אותך3>
לא נורא זה טוב להיות בלחץ
אם את שלמה עם זה,
אז הכל יהיה בסדר,
פשוט תהיי את וככה יהיה הכי טוב ;]
ספרי אחר כך כן?
-שקדי-
מאמי המון הצלחה!
חח ליודעת מה אבל בהצלחה!
בהצלחה מאמוש תיהיי רגועה😊
בהצלחה מאמי .. אוהבת אותך
המוןןן המון בהצלחהה😊
בלי לחץץץ😊
בהצלחהה מאמיי שליי
הכל יהיה בסדר את תיראי
אוהבת אותך מאודד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
המון המון בהצלחה רגינוווש
רגינוש בהצלחההה
מה שלא יהיה תזרמי, תרגישי הכי משוחררת שאפשר
ויהיה מצויין מבטיחה לך..!! =]