ישנתי עכשיו 12 שעות בערך
אחרי שבלילה הקודם ישנתי איזה 5 בלחץ
ואני כלללללללללכך ע י י פ ה
כאילו לא ישנתי בכלל
בא לי רק לעצום את העיניים ולהתמזג עם הכרית
כואב לי הצווווואר
איך מעבירים את זה?
הולכים לישון???
או שתשתי כוס קפה וזה יעבור.........
אני בדרך כלל שאני ישנה הרבה אני תמיד קמה עייפה..
אבל זה עובר..
תעשי משוו..חחחח
כמה אפשר לישון אבל?
קיבלתי כבר צורה של מיטה חחחחח
וקפה אני לא אוהבת😢
חחח יאו אני בחיים לא יכולה לקבל צורה של מיטה
אני יכולה לישון 20 שעות ברצף אם אני רוצההה
אז תאכלי משו...
ותצאי לעשות משו בחוץץץ
חחח
לי זה תמיד עובד 😉
חעחע נראה עוד מעט מה נעשה...
מסניפים אקסטזי חעחעחע סתם
לכי לישון עוד קצת או משהו כזה אין מה לעשות [אני חושבת]
מירב איך את מדברת?😁
חעחעח
עושים מקלחת קרה
שותים מלא קפה
ואוכלים שוקולד
חחח אוהבת המון מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחח מסכימה עם מירב חחח
לא סתם
תעשי באמת מקלחת..
ואל תשני יותר מדי תנסי לפחות זה עושה אותך עוד יותר עייפה
וכאבי צוואר אוח אני גם מנסה להפטר מזה
תחליפי כרית.. 😉
תשתגעייייי!!
חחחח
איזה רעיונותת
לכי למקלחתת😛