כמה אפשר להיות מעצבנת?!!?!?!?
אבל כמההההה?...... 😠 😠 😠
מספיק שאני לא מרגישה טוב
מספיק שאני בקושי יכולה להזיז ת'עצמי
מספיק כל הגוף כואב לי
היא עוד מעצבנת אותי..:|
כל-כך.. 😨
אוף!!!! 😊
אני לא יכולה יותר!...פשוט לא יכולה 😢 \
נכון היא סבתא
נכון קשה לה גם
אבל פעם אחת להבין אותי?
גם קשה....?...... 😕
אווווףףףףףףףףףףףףף
אנ מסוגלת עכשיו פשוט לפרק כל דבר שאני רואה בדרך..:|
שונאת לשמור הכול בפנים
שונאת!!
ועם העצבים האלההההההההההה
ררררררררררררררררררררררררררררררררררררררר
Nתי היא כבר תלך הביתההההההההההה????:\:\:\
אוףף
רגינוש אל תתעצבני
מכירה את זה גם סבתא שלי מהמציקות
תנסי להיות רגועה איתי ולהגיד לה שתעזוב אותך
את מתעצבנת ומזיקה רק לעצמך
את יודעת איזה קמטים זה עושה?! 😛
אוהבת'תך =]
QUOTE (בובת_זכוכית @ 30/07/2007) רגינוש אל תתעצבני
מכירה את זה גם סבתא שלי מהמציקות
תנסי להיות רגועה איתי ולהגיד לה שתעזוב אותך
את מתעצבנת ומזיקה רק לעצמך
את יודעת איזה קמטים זה עושה?! 😛
אוהבת'תך =]
חח קמטים .?. 😮
לא חשבתי על זה בכלל!..
הראש שלי רק חושב:" מתי היא תלך הביתה." ...חח
כמה שאני רעה..:| 😢
אבל..
העצבים האלה,הורגים אותי
חחח...
אוהבת אותך עדידיי.. :]
QUOTE (רגייי @ 30/07/2007) QUOTE (בובת_זכוכית @ 30/07/2007) רגינוש אל תתעצבני
מכירה את זה גם סבתא שלי מהמציקות
תנסי להיות רגועה איתי ולהגיד לה שתעזוב אותך
את מתעצבנת ומזיקה רק לעצמך
את יודעת איזה קמטים זה עושה?! 😛
אוהבת'תך =]
חח קמטים .?. 😮
לא חשבתי על זה בכלל!..
הראש שלי רק חושב:" מתי היא תלך הביתה." ...חח
כמה שאני רעה..:| 😢
אבל..
העצבים האלה,הורגים אותי
חחח...
אוהבת אותך עדידיי.. :]
את לא רעה
אני מכירה תהרגשה הזאת
גם לי יש סבתא מהמציקות שלפעמים אני מצטערת שהיא באה בכלל
זה בגלל שהן יודעות לשבת על הוריד בצורה מטורפת..
אבל תדאגי גם להן יש תקופות
תנסי להתעלם איכשהו =]
QUOTE (בובת_זכוכית @ 30/07/2007) QUOTE (רגייי @ 30/07/2007) QUOTE (בובת_זכוכית @ 30/07/2007) רגינוש אל תתעצבני
מכירה את זה גם סבתא שלי מהמציקות
תנסי להיות רגועה איתי ולהגיד לה שתעזוב אותך
את מתעצבנת ומזיקה רק לעצמך
את יודעת איזה קמטים זה עושה?! 😛
אוהבת'תך =]
חח קמטים .?. 😮
לא חשבתי על זה בכלל!..
הראש שלי רק חושב:" מתי היא תלך הביתה." ...חח
כמה שאני רעה..:| 😢
אבל..
העצבים האלה,הורגים אותי
חחח...
אוהבת אותך עדידיי.. :]
את לא רעה
אני מכירה תהרגשה הזאת
גם לי יש סבתא מהמציקות שלפעמים אני מצטערת שהיא באה בכלל
זה בגלל שהן יודעות לשבת על הוריד בצורה מטורפת..
אבל תדאגי גם להן יש תקופות
תנסי להתעלם איכשהו =]
עדי איך את צודקת
יודעות לשבת על הויריד
אבל ממש לשבת חח..
כן אני מתעלמת חח
מוואה 3>
QUOTE (limaori @ 30/07/2007) אני אקנה לך שק איגרוף 😕
חחח
לא להגזים!...
😊
QUOTE (רגייי @ 30/07/2007) QUOTE (limaori @ 30/07/2007) אני אקנה לך שק איגרוף 😕
חחח
לא להגזים!...
😊
חח ככה להוציא את העצבים יפה שלייי
חבל שתשמרי בלב
אווווווווווו שיש אותי 😎
QUOTE (limaori @ 30/07/2007) QUOTE (רגייי @ 30/07/2007) QUOTE (limaori @ 30/07/2007) אני אקנה לך שק איגרוף 😕
חחח
לא להגזים!...
😊
חח ככה להוציא את העצבים יפה שלייי
חבל שתשמרי בלב
אווווווווווו שיש אותי 😎
לתת לך מכות!?!?!?!?!?!?
חס וחלילה
חס ושלום!!!!!
למה מה עשית לי?!.. 😊
אני אוהבת אותך!..
חחחחח
מואה 3>
יפה שלייי
אל תתייחסי אלייה
בסוף היא תיהייה חייבת לעזוב אותךך
תתנחמו בזה שהיא באה רק פעם ב..
אני כל יום עם סבתא שליי
זה משגע אותי
כמעט כל יום אני בעצבים עליה😢
מאמי שלי חבל על העצבים
שום דבר לא שווה את העצבים שלך
תנשמי עמוק תעשי מקלחת טובה ותירגעי
חבל על הכעס שיוצא
תדברי איתה או שאל תתייחסי אלייה
כשהיא מעצבנת אותך
אוהבת אותך מאוד יפה שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
קצת יותר רגועה..
😊
אוהבת 3>
מהההמממת שלי!!!
מי שווה את העצבים שלך תגידי לי
אההההה?אההההההה?אההההההה?
יפה שלי אל תתעצבני
זאתי סבתא שלך!!!
תתני לה אהבה
אל תראי לה שאת שונאת אותה
או לא להתייחס עליה!!!
פשוט תלמדי לא להתעבצן על כל דבר קטן
תרגעי תנשמי עמוק ותחשבי בלב!!!
היא לא עושה את זה בכוונה אני בטוחה!!!
מואהההההההההה 😁
יפה שלי אל תתעצבני אחרי הכל
זה סבתא..
והם כולן ככה הם מבגרות ולא מבינות את
משעמות העצבים שהם יכולות להביא חח..
אל תיהיי עצבנית תתעלמי לפעמים..
אוהבת אותך
לא נורא מאמי
אני מבינה תעצבים על סבתא
סבתא שלי גם מטרידה לפעמים.. ולא מבינה שום דבר! חחח
אבל זה עובר
עוד יום-יומיים היא תלך
והכל יהיה בסדרררר
לא שווה לעשות תעצבים בגלל זה...
תסבירי לה שאת לא מריגהש טוב וזההה
והיא תעזוב אותך אולי..חחחח