אני אתגעגע לכולם ממש..
מואאאאאאאאאאאאאאאהההההה..
מורני, אחותי המדהימה, אני ממש אתגעגע אליךך!! ברגע שאגיע לסבתא אחרי הסמנריון, אני אתקשר!! מבטיחה!!
גל, איזה באסה שעד שחזרת, אני הולכת😢 אתגעגע..
אושרי- ת ע ד כ ן אותי! בהכלל! בכל פרט קטןןן!! או שאני יעלב ויתחיל לבכות.. רציני.
ואחרון נסיך- אלעדי שלי, אני הכי אתגעגע בעולםם!! אבל מותר לך להתקשר אלי, לראות מה שלומי.. חח (כנ"ל לגבי כולם..)
טו' באב שמח ומלא אהבה לכולם.
שיהיה רק טוב לכולנווו!!
לוב יו אולל!!
נ.ב.
ישנתי בלילה בקושי 4 שעות.. כי קראתי ספר ודיברתי עם אושרי קצת, עד 1 וחצי, ואז בסביבות 2, אילן (למי שעוד לא הבין , הוא האקס האחרון..) התקשר אלי.. ודיברנו עד 3 וחצי..
ואז לא נרדמתי כי הזעתי כמו חמור.. קיצר, עד שנרדמתי, כבר התעוררתי.
ובמקום להתעורר ב9, כמו שתכננתי, קמתי ב7 וחצי.. היה לי חםםם 😊
אה, ואני במחזור, אז אני בוכה מכל שטות.. ממש רציני מכל שטותת!! אתמול, מישו אמר לי עליו ועל מישי שהוא בקשר איתה (ידיד טוב, אין לי משו אליו..) ואמרתי לו "דיי, איזה חמודים אתם.." ופשוט התחלתי לבכות מהתרגשות שם חמודים.. או נגיד, אילן, אז הוא אמר לי שהוא בסרט עם ידידה שלו, והתחלתי לבכות לו שעה..
קיצר, ממש בוכה משטויות.. חח בלי קשר לכלום. רק אומרים לי "חמודה.." ואני כבר בוכה..
מקווה שבסמנריון זה לא יהיה ככה... ואני אשלוט על ההורמונים המטומטמים האלו.. חח כי אנלא רוצה שהם יראו את הצד הבכייני שלי.. (עדיין לא.. חחח), אלא את הסמיילי שבי...
מקסימום מישי תגיד שאני נחמדה, אני אבכה ויסביר שזה ההורמונים ולא אני.. חח
-הייתי צריכה לכתוב את זה, לא יודעת למה. חח





