אני כל כךךך שמחהה שיש לי אותוווווו
אוךך הוא פשוטטט נסיךךךך
נכון יש לו קטעים מעצביםם אבלל הוא מושלםםםםםםם
איןן איןן הרבה אנשיםם כאלה
ואני מודהה כל רגעעעע שהוא קיים
הוא פשוטט הידיד הכייי מושלםםם שקייםם
אפחד לא היה קרוב אלי ככהה
אפחד לא עוזר לי כמוהו
הוא כמו אחח בשביליייי אפעםם לא הערכתי ככה מישהווו:]
מעריצהה אותו ואת האופי המושלםם שלוו
לפחותת הוא גורם לי אושרר
ואנלא יודעת למה פתחתי תאשכול פשוט הייתי חייבת להגיד את זהה





