ממ קטע לא נעים ולא ידעתי איפה לכתוב חח..את האמת זה קרה מזמן.
יש לי ידיד שמאוהב בי בערך שנים..חח ואנחנו ידידים רגיל כי הוא סוג של שקט כזה הוא לא ינסה כלום והכל..חבר שלי יודע ואייזה יום אחד ראינו את ידיד שלי במצלמה,חבר שלי ישב לידי והפעלנו.קיצר המצלמה שלי היא גם מיקרופון וכל אותו הזמן אני מדברת עם חבר שלי על זה שידיד שלי אוהב אותי,אחרי כמה דקות שרתי איזה משהו ופתאום ידיד שלי כותב לי:"את מזייפת".
הייתי פשוט בהלם..הוא שמע את כל השיחה עליו ולא ידעתי בכלל..התייבשתי..אבל הוא לא דיבר על זה חח
חחחח אמל'ה איזה פאדיחה XD
לא נורא העיקר עבר
חחחחחחחח מסכןןן
פאדיחחות לך אבל לא נורא
חחחחחח דיי פעם קרה לי עם האקס שלי
שיווואו ועוד אמרתי כאלה שטויות חחח
בקטנה😊
וואי קרה לי פעם אחת עם אח של חבר שלי חחח
אני לא סובלת אותו ובת דודה שלי בדיוק היתה אצלי והינו איתם במצלמה ואמרתי לה "יאו אני לא סובלת אותו והוא לא סובל אותי"
בדיוק תוך דקה חבר שלי מתקשר אליי אומר לי "שמענו הכול תכבי תמיקרופון"
התייבשתי 😁
חחחחחחחחחחחחחח יואאו איזה פפפאדיחות
חחחחחח
גם לי קרה משהו דומה עם ידיד
אבל עד עכשיו אני בטוחה שהוא לא שמע D:
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח גדול
QUOTE (G-A-L @ 29/07/2007) חחח יו זה כל כך לא נעים
😕 😮
חחחח יאוו גדול!
מסכנה, לא נורא עבר ;]