קניתי היום מתנה לחבר שלי לטו באב.. (
http://www.lovesite.co.il/modules.php?name...showtopic=71498 )
הביצי קינדר נמסו בקטנה..
והסוכריות גומי נהיו דביקות והן נדבקות אחת לשניה.. ושאני אשים אותן בקופסה הן בכלל ידבקו אליה..
ואני צריכה לשים מתחת לסוכריות לבבות כאלה מבריסטול.. וכשאני אשים הכל בקופסה, הסוכריות ידבקו ללבות והכל.. וזה ייצא ממש מגעיל.. ):
בקיצור הכל נהרס
ואני צריכה להביא לו את זה מחר
😢
מה אני יכולה לעשות?
קודם כל תכניסי את ביצת הקינדר ואת הגומיות למקרר והכל עד מחר יהיה בסדר.
הגומיות יתקשו ויחזרו לצורה שלהן...בדוק😉
ועם הביצת קינדר ממש במצב לא טוב אז פשוט תקני חדשה וזהו.
כולה 5 שח לא?!
QUOTE (בלונדה_מלידה @ 29/07/2007) קודם כל תכניסי את ביצת הקינדר ואת הגומיות למקרר והכל עד מחר יהיה בסדר.
הגומיות יתקשו ויחזרו לצורה שלהן...בדוק😉
ועם הביצת קינדר ממש במצב לא טוב אז פשוט תקני חדשה וזהו.
כולה 5 שח לא?!
צודקת במאה אחוז
ואם אני אכניס את זה רק לכמה שעות למקרר?
ואח"כ יוציא, ורק אחרי כמה שעות בערך אני אביא לו את זה.. זה יהיה עדיין דביק ):
ממממ אבל עדיין זה ישמור על הצורה המקורית מאמי..הייתי מציעה לך לזרוק קוביה של קרח על הסוכריות גומי..
QUOTE (מאוכזבת @ 29/07/2007) ממממ אבל עדיין זה ישמור על הצורה המקורית מאמי..הייתי מציעה לך לזרוק קוביה של קרח על הסוכריות גומי..
מתי?
אחרי שאני מוציאה מהמקרר?
בעיקרון אני אצטרך להוציא את זה מהמקרר יותר מ6 שעות לפני שאני מביאה לו את זה..
ככה שזה שוב יהיה דביק ומגעיל
):
ועוד משהו..
אנחנו כנראה נהיה בים.. אבל קודם אני הולכת אליו הביתה.. את המתנה כדאי שאני אביא לו בים או בבית שלו?