פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה מה שבראש די לעצב ולרע (:...

די לעצב ולרע (:

✍️ _קרנוש_ 📅 29/07/2007 21:49 👁️ 457 צפיות 💬 16 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 1 מתוך 2
מקסימים שלי
תבינו בחיים לפעמים אנחנו נתקלים בצרות או בתקופות לא קלות
וזה חייב לקרות מתישהו,
החיים לא מושלמים.
אבל תבינו גם שאנחנו לא יכולים להתחמק ולברוח מהצרות
אנחנו צריכים להתמודד איתן, להיות חזקים ולפתור אותן
אל תשמרו כלום בפנים, תמיד אפשר להיתמך בסביבה
אלה תקופות וצרות שעוברות והסוף שלהן תמיד טוב [מנסיון שלי ושל אחרים].

אלוקים מציב לנו מכשולים כדי שנדע להעריך את הטוב
כי מכל נפילה אנחנו לומדים, בכל רע יש טוב.
אני בטוחה שכל אחד שרע לו יכול למצוא צד טוב
להיות אופטימים ולחייך, וזה כן יכול לקרות.
פשוט צאו מהשליליות הזאת
תלכו בכיוון החיובי, כי כן אפשר
אתם בוחרים את הדרך בה תלכו, ותחייו.
וואי
אתם רק ילדים, מה הצרות האלה
תחיו את הנעורים שלכם כמו שצריך, נצלו אותם
צאו מהדיכאון, סתם לא בריא ולא כיף
אתם תכלס הורסים לעצמכם את החיים והנעורים,
אם עכשיו אתם לא יודעים להתמודד עם הצרות
מה יהיה אחר כך, בעתיד?
תחשבו על זה.




תחייכו=>[/COLOR] העולם יחייך אלייך בחזרה, כי החיים הם כמו מראה.

תחשבו טוב=> יהיה טוב, כי המחשבה קובעת.


"חבל לבזבז מאמץ בניתוח הסיבות לצער. אי אפשר לחזור לאחור.
שום קסם לא יכול לשנות את מה שקרה, אין טעם להאשים.
כשאתה מוטרד מאוד שכנע את עצמך להתרכז בהנאות קטנות בהווה.
תן לעצמך זמן להחלים. חכה בשקט"


כן,
אני יודעת שיהו כאלה שיגידו שיש צרות שבאמת קשות
אז אני כבר אומרת שאני לא מתכוונת לבריאות, מוות, משפחה ודברים הקשורים בזה
אני מדברת על הדברים הקטנים.
אני יודעת שברגע של עצב וכעס אתם רואים הכל שחור
אבל לפעמים אתם לוקחים את זה לכיוון הלא נכון.
ולא, אני לא התכוונתי שלא תפרקו פה
זאת לא הייתה הכוונה שלי פה.


סליחה שחפרתי
מקווה שתפנימו ושזה עזר במשהו.
קרן את צודקת מאמי : )
דייייייייי צאו מזה כבר!@#@!
אני ארביץ לכםםםם ! ! ! !
קרן?
מדהימה שלי.
את צודקת בכול מילה אני איתך.
אוהבת אותך.
מואה3>
מאמי כולם צריכים להבין שאולי
אנשים פורקים משהו שעצוב להם
אבל לא תמיד אנחנו יודעים ממש את הסיבה
יש דברים יותר קשים ממה שאתם חושבים
ואני יודעת מה אני אומרת ולמה אני כותבת את זה
לא כולם עוברים "סתם" כאב נוסף בחיים
אלא דברים משמעותיים חיים ומוות
כאב ושמחה, אושר ודימעה...
כולם חייבים להבין שפריקה זה דבר יותר מורכב
ממה שנכתב למעשה בהודעה ולא הכל ידוע וכתוב בו!

הלוואי שכולם יהיו מאושרים ולא ידעו כאב
את מקסימה אוהבת אותך מאוד יפה שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
סוף סוף קמה בחורה עם אומץ ואמרה את מה שאני רוצה להגיד ולא מוצאת לו מילים..נכון שיש תקופות קשות אבל חיים פעם אחת אז תנצלו אותם לאושר ולשמחה..
את כל כך צודקת
אני כל כך רוצה שהתקופה הזאת שאני נמצאת תחלוף

"חבל לבזבז מאמץ בניתוח הסיבות לצער. אי אפשר לחזור לאחור.
שום קסם לא יכול לשנות את מה שקרה, אין טעם להאשים.
כשאתה מוטרד מאוד שכנע את עצמך להתרכז בהנאות קטנות בהווה.
תן לעצמך זמן להחלים. חכה בשקט"

זה מה שאני יעשה יחכה בשקט באמת שאין טעם לאשים אף אחד אבל עם הזמן זה יעבור ואני יצליח לסלוח
QUOTE (נאפי @ 29/07/2007) מאמי כולם צריכים להבין שאולי
אנשים פורקים משהו שעצוב להם
אבל לא תמיד אנחנו יודעים ממש את הסיבה
יש דברים יותר קשים ממה שאתם חושבים
ואני יודעת מה אני אומרת ולמה אני כותבת את זה
לא כולם עוברים "סתם" כאב נוסף בחיים
אלא דברים משמעותיים חיים ומוות
כאב ושמחה, אושר ודימעה...
כולם חייבים להבין שפריקה זה דבר יותר מורכב
ממה שנכתב למעשה בהודעה ולא הכל ידוע וכתוב בו!

הלוואי שכולם יהיו מאושרים ולא ידעו כאב
את מקסימה אוהבת אותך מאוד יפה שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מאמי את צודקת
אבל כנראה שלא קראת עד הסוף מה כתבתי,
וגם לא הצלחתי להעביר לך את המסר.
אני יודעת מה זה להתמודד עם מוות,מחלות במשפחה,עצב,שמחה ודמעה.
אבל אני ניסיתי להעביר פה משהו אחר, ואמרתי דברים אחרים
וכנראה לא הבנת

ואני בכוונה כתבתי:

QUOTE כן,
אני יודעת שיהו כאלה שיגידו שיש צרות שבאמת קשות
אז אני כבר אומרת שאני לא מתכוונת לבריאות, מוות, משפחה ודברים הקשורים בזה
אני מדברת על הדברים הקטנים.
אני יודעת שברגע של עצב וכעס אתם רואים הכל שחור
אבל לפעמים אתם לוקחים את זה לכיוון הלא נכון.
ולא, אני לא התכוונתי שלא תפרקו פה
זאת לא הייתה הכוונה שלי פה.


באמת הלוואי
אוהבת אותך (:
אושרית אני שמחה בשבילך שקיבלת החלטה כזאת
בהצלחה מאמי 3>

בנות,
שמחה שאתן מסכימות איתי
אוהבת 3>

מאוכזבת-סופיה אם אני לא טועה
זאת פעם שנייה שאני פותחת אשכול כזה ומנסה להעביר מסר בתקווה שמישהו יפנים 😉
שמחה שאת מסכימה איתי וחושבת גם ככה 3>
קרןןן
אני אוהבת אותךךךך
את צודקתת
הבעיות שלנו זה כלוםפ
לעומת מה שיהיה בעתיד
ואנחנו יכולים רק ללמוד מזה
אבל כשיש לך בעיה
את חושבת על כל הדברים הרעים
ואין לך כוח ליהיות אופטימית

קיצרר
אוהבת המוןןןןן
אני יודעת נסיכה שלי
הבנתי מה כתבת
אוהבת אותך ובגלל זה כתבתי
שאת מקסימה כי זה היה מרגש יפה
מחזק ומלא אהבה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
צודקת^^^
קרןן את מדהימה
אוהבת אותך ילדה אבודה שלי 😂
תודה על מה שכתבת
אין לך מושג כמה זה עוזר לשמוע דברים כאאאלה .. נכונים ביותר (:
אווהבת 3>
QUOTE (נאפי @ 29/07/2007) מאמי כולם צריכים להבין שאולי
אנשים פורקים משהו שעצוב להם
אבל לא תמיד אנחנו יודעים ממש את הסיבה
יש דברים יותר קשים ממה שאתם חושבים
ואני יודעת מה אני אומרת ולמה אני כותבת את זה
לא כולם עוברים "סתם" כאב נוסף בחיים
אלא דברים משמעותיים חיים ומוות
כאב ושמחה, אושר ודימעה...
כולם חייבים להבין שפריקה זה דבר יותר מורכב
ממה שנכתב למעשה בהודעה ולא הכל ידוע וכתוב בו!

הלוואי שכולם יהיו מאושרים ולא ידעו כאב
את מקסימה אוהבת אותך מאוד יפה שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
...
עם מורני

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך