אני יכולה להיות בחדר עם מליון אנשים,
ואני עדיין ירגיש לבד..
כ"כ צריכה חיבוק שיעודד..
לא רוצה ללכת😢
לא רוצה לעזוב😢
ואנלא רוצה להישאר😢
ואני כ"כ מטומטמת שביטלתי..
ואני אוהבת אותו.
וגם אותו..
אוף, מה יהיה איתי?
אני מכירה את זה ..
שלא משנה כמה יהיו מסביבך...
זה לא בדיוק יהיה לך אכפת
איתך ואני מבטיחה שההרגשה הזאת תעבור..!
אוהבת33>
מכירה את ההרגשה הזאתי מאמי
אבל אלל תדאגי זה בא בתקופותת
יום בא ויום הולך
מחר יהיה יותר טוב את תראי
אל תחשבי על זה שאת לבד וכל מיני כאלה
כי את לא! ואת יודעת שאת לא
לשקוע בעצב זה הכי קל
אבל תנסי להרים את הראש ולדעת שאת לא לבד
ושיש המון אנשים שאוהבים אותך
ותוציאי לך את המחשבה הזאתי מהראש שלךך!
QUOTE (einavush @ 29/07/2007) מכירה את ההרגשה הזאתי מאמי
אבל אלל תדאגי זה בא בתקופותת
יום בא ויום הולך
מחר יהיה יותר טוב את תראי
אל תחשבי על זה שאת לבד וכל מיני כאלה
כי את לא! ואת יודעת שאת לא
לשקוע בעצב זה הכי קל
אבל תנסי להרים את הראש ולדעת שאת לא לבד
ושיש המון אנשים שאוהבים אותך
ותוציאי לך את המחשבה הזאתי מהראש שלךך!
אוהבת אותך ברו'ש שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מבינה אותך קרה לי כל כך הרבה פעמים
שולחת לך חיבוק חם
ואת הכי לא לבד
יהיה טוב מבטיחה
דיברנו על זה כבר במסנג'ר...
מקווה שעזרתי, ולו במעט.
תהני מחחחרר בסמינריון... ואל תדאגי, אני אאעדכן אותך 😉 חחחח
יהיה טוב תהיה לכם עוד הזדמנות..
אני מכירה את זה אבל את לא באמת לבד
אני שולחת לך חיבוק גדוללל 😘
QUOTE (סוופרמאמי @ 29/07/2007) מבינה אותך קרה לי כל כך הרבה פעמים
שולחת לך חיבוק חם
ואת הכי לא לבד
יהיה טוב מבטיחה
.....
QUOTE (oshri_Ok @ 29/07/2007) דיברנו על זה כבר במסנג'ר...
מקווה שעזרתי, ולו במעט.
תהני מחחחרר בסמינריון... ואל תדאגי, אני אאעדכן אותך 😉 חחחח
איזה חמודים כולם פה.
תודה!!
אושרי- אני פשוט אוהבת אותך.
אין לי עוד מה להוסיף.. באמת.