נכון כשעשיתי בדיקות דם
לפםני בערך שבועיים
אז הלכתי יום חמישי לרופאה
והיא הביאה לי כדורים
של ברזל
אני צריכה לקחת אותם כל יום
במשך 3 חודשים
ולפני ואחרי אסור לי חלבי😢
וארוחת בוקר שלי זה משהו חלבי
ולא מספיק שאין חלבי
אז גם אני צריכה לקום גם בחופש ב-7 בבוקר
כי אמרו לי שאני צריכה לקחת את הכדורים האלה
בשעה קבועה
אז עכשיו חודש שלם אני צריכה לקום ב-7
איזה מבאס זהההה
איך אפשר???
ואני צריכה המלצות לארוחת בוקר
שלא יהיה בה שהו חלבי
לא קפה לא תה
ולא ביצים
אוהבת המוןןן
מקווה שהזמן יהבור מהר😊
לא נורא מאמי
לפחות זה רק 3 חודשים
תתנחמי בזה, וגם יתנו לך תפריט מסודר
יהיה לך יותר קל
וגם בבוקר תקומי לקחת את הכדור ותמשיכי לישון
לא נורא מאמי זה יעבור מהר
העיקר הבריאות חח 😊
מאמי אני לקחתי כל חיי כדורי ברזל מחשש לאנמיה..זה שטויות לא משנה בא\יזה שעה העיקר שתהיה קבועה כל יום..לגבי החלבי לי לא אמרו כלום..אבל לגבי השעה זה סתם שטויות מאמי..וזה חשוב אז תיקחי אותם..
חח תודה
וקרן
לא נותנים לי תפריט
אני מעדיפה לקחת בבוקר
יותר נוח לי
לקחתי פעם ויטמינים
והייתי צריכה לקחת לפני השינה
והיו הרבה פעמים שהייתי שוחכת
מבאס
אבל העיקר הבריאות תגידי תודה שזה חודש ולא תמיד =]
תאכלי חטיף אנרג'י עם כוס תה
או פרוסה עם ריבה
או עוגיות ותה
או פתיבר ותה
לא חסר מה לאכול
וקודם כל הבריאות תדאגי לעצמך מאמי
תרגישי טוב😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (_קרנוש_ @ 29/07/2007) לא נורא מאמי
לפחות זה רק 3 חודשים
תתנחמי בזה, וגם יתנו לך תפריט מסודר
יהיה לך יותר קל
וגם בבוקר תקומי לקחת את הכדור ותמשיכי לישון
לא נורא מאמי זה יעבור מהר
העיקר הבריאות חח 😊
😊
למרות שאני חושבת שסופה צודקת.....
לא חייב ב-7 בבוקר..
העיקר תיקחי אותם כל יום..
בשעה קבועה אחרת
ממאמי תעשי לך תזכורת בטלפון כל יום בשעה מסויימת.. נגיד 3 בצהריים
ותקחי אותם.. ככה לא תצתרכי לקום במיוחד בבוקר..
ואת לאחורת בוקר יכולה לאכול
בורקסים
פרוסה עם משו
חביתה
פניקייק [אני אוכלת את זה כלללל בוקר ולא נמאס לי..חחח]
מלוואח
ג'חנון
סתם לשתות משו
את יכולה אולי להכין לך משו עם חלב סוייה אם זה לא מגעיל אותךך...
קחי כדור ותחזרי לישון.. חח
אסור לה ביצים..
מאמי זה יעבור מהר
וכמו כולם את לא חייבת ב7
תעשי שעה שיהיה לך נוח
אסור לי ביצים
חלבי ותה
שעה אחרת אני תמיד שוכחת
כי לא תמיד אני בבית באותה שעה
וגם שנה הבאה אני בפנימיהה
אז אין לי מושג מה סדר היום שלי שם
אז אני מעדיפה בבוקר
ותום גמני חשבתי על זה
לקחת ולישון
נראה לי זה באמת מה שאני אעשה
פרוסה עם חמאת בוטנים או עם ריבה,
עוגיות.
מיץ תפוזים וסלט. לא חסר.