לפעמים המכות הכי כואבות הם המילים ,
אני כ"כ מצטערתת
אבל זה לא עוזר..
אולי תקשיבבבבבב
אולייייייייי.
😢
:'(
בר?
מאמי?
יהי טוב
קבלי חיבוקק
אני אוהבת אותךך
כל כךךך
כבר לא יהיה טוב😢
זה גם מה שאני חשבתי
ברר
בטח שיהיה טוב
התקופה הרעה שאת נמצאת בה עכשיו
תעבור בקרוב
הכל יהיה טוב
אם את צריכה משהו
אני באייסי
אוהבתת
QUOTE (koka15 @ 29/07/2007) כבר לא יהיה טוב😢
זה גם מה שאני חשבתי
אני מצטערת מאוד אבל את הרחמים שלי לא תקבלי! אם את מדברת ככה ברור שתמשכי אליך רק צרות לא משנה כמה עמוק בבוץ את לכולם יש רגעים כאלה תיקחי את עצמך בידיים מאמי כי אף אחד לא יעשה את זה בשבילך זה עולם קר ואנחנו פה וכן דואגים לך אז תצאי מזה תחייכי אפילו שרע כי רק אופטימיות תגבור על הפסימיות!
ברייי מאמי תהיי אופטימית
אל תחשבי על הרע כל הזמן
אני מבטיחה לך שיהיה טוב יפה שלי
אוהבת אותך
ותעלי חיוך
QUOTE (מאוכזבת @ 29/07/2007) QUOTE (koka15 @ 29/07/2007) כבר לא יהיה טוב😢
זה גם מה שאני חשבתי
אני מצטערת מאוד אבל את הרחמים שלי לא תקבלי! אם את מדברת ככה ברור שתמשכי אליך רק צרות לא משנה כמה עמוק בבוץ את לכולם יש רגעים כאלה תיקחי את עצמך בידיים מאמי כי אף אחד לא יעשה את זה בשבילך זה עולם קר ואנחנו פה וכן דואגים לך אז תצאי מזה תחייכי אפילו שרע כי רק אופטימיות תגבור על הפסימיות!
איתה..
מילה במילה..
את לא יכולה להמשיך במצב הזה כל החיים..!
לא יעזור לךך לשקוע בבוץ..
תרימי את עצמך !
ואני שולחת לך חיבוק ענקי ענקי..!
תהיי שמחה כבר..
איפ..עצוב לי לראות אותך ככה=[[
נשיקהההההההה ! 😁
QUOTE (שנששן @ 29/07/2007) QUOTE (מאוכזבת @ 29/07/2007) QUOTE (koka15 @ 29/07/2007) כבר לא יהיה טוב😢
זה גם מה שאני חשבתי
אני מצטערת מאוד אבל את הרחמים שלי לא תקבלי! אם את מדברת ככה ברור שתמשכי אליך רק צרות לא משנה כמה עמוק בבוץ את לכולם יש רגעים כאלה תיקחי את עצמך בידיים מאמי כי אף אחד לא יעשה את זה בשבילך זה עולם קר ואנחנו פה וכן דואגים לך אז תצאי מזה תחייכי אפילו שרע כי רק אופטימיות תגבור על הפסימיות!
איתה..
מילה במילה..
את לא יכולה להמשיך במצב הזה כל החיים..!
לא יעזור לךך לשקוע בבוץ..
תרימי את עצמך !
שאני חוזרת מטורקיה לי ולך יש שיחה מאוד ארוכה!!! 😠
ברי תקשיבי לי
אני למדתי דבר אחד.. עם אנחנו אופטימים הכל טוב
עם מחייכים לחיים הם מחייכים חזרה
צריך לחשוב חיובי כי הכל בראש =]
אם תאמיני שיהיה טוב אז יהיה טוב
אם תאמיני ששום דבר לא יסתדר אז שום דבר לא יסתדר
את רק צריכה להאמין ואז הכל יהיה בסדר
שולחת לך חיבוק ענקי..!! 333>
אוהבת'תך =]
תודה לכן.. אוהבת אתכן כ"כ
ליאור באמת אנחנו צריכות לדבר
בר גם אם טעית ופגעת בו
את בנאדם
לטעות זה אנושי לסלוח זה אלוהיי
אל תתייאשי הוא יבין כמה הוא חשוב לך בשלב מסויים
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
כן .. אני יודעת דיברתי איתו.
מקווה שהוא סלח לי ..:[