כשלכם עצוב אז גם לי פתאום נהיה עצוב.
כול כך כואב לי. 😢
נמחק החיוך שלי. 😢
בבקקשה תתעודדדו אלו שעכשיו כרגע אין מצב רוח או תקופה לא טובה...
חיים רק פעם אחת.
נכון יש תקופות שסובלים ,כואבים, בוכים אבל התקופה רק מראה לך דברים על החייםם
אני מבינה כמה קשה לכם גם אני עברתי תקופה מסוימת שהיא קשה😢
אבל עברתי אותה כמו גדולה.
למדתי המון מהחיים חשבתי שהוא מלמעלה רק רוצה לעשות לי רע
אבל רק הבנתי זה שהוא רוצה שאני אלמד כמה החייים חשובים כמה הקרובים חשובים.
כמה הדברים שלך חשובים.
תסתכלו על הדברים הטובים שיש לכם.
אתם חזקים אני בטוחה.
הכול לטובה.
תקופות עוברות בחים לא נשארו לכול הזמן.
אחרי תקופה רעה תמיד באה תקופה טובה.
אוהבת אתכם המונים.
בבקשה חיוך.
חיבוק ענקי שולחת לכם.
תמיד אבל תמיד אני פה לכול דבר בשבילכם.
😁
מקסימממממה שלי (:
צודקת, מסכימה איתך
אוווהבת 3>
וסליחה שנעלמתי לך היום 😁 הייתי חייבת ללכת.
את כל כך צודקתת!!
התקופה הרעה רק מחזקתת
ותמיד אחרייה באה תקופה טובה
אוהבת אותך המוןןןן!!
קרן-מדהימה שלי חחחחח,
תודה מאמי😁
ונעלמת חח חוצפנית חחח,
זה בסדר מאמי😊
אוהבת אותך .
(:
טוניטה-תודה מאמי שלי.
אוהבת אותך הרבה.
😊
צודקת מאמי..וזה חשוב שאנשים ידעו שאלה רק תקופות..תודה!!!
אוהבת אתכן
מאוכזבת-תודה מאמי..ואת צודקת.
מואה3>
(:
אין אין אין על הליפליפונה הזאתי
שברגע זה תעשה לי שלישיה
ובאמת תקופה וכמו כל תקופה גם התקופה הזאת תעבור
אצלי הכל ברוך השם יתדש שימו
בלי העין הרע טפו טפו טפו
מלח מים מלח מים
שום בצל שום
הכל טוב
אוהבת אותך מלא נסיכה שלי
אין עלייך אישתי המלאכית
את ממש מקסימה !
כל הכבוד על היוזמה !
גם אני בדיוק כמוך..
כשרע למישהו פה פתאום רע גם לי..!
אנשים תתעודדו....
ה' רק רוצה להראות לכם כמה אתם חזקים !
אם הוא היה מביא הכל פשוט,וקל..
לא היינו מעריכים את האושר !!
הוא ברא את העולם בצורות שונות.צבעים שונים..
ונתן לכל אחדד את הכלי להתמודד עם הבעיות !!
כלי שמיוחד רק לו..!
תגלו את הכלי הזה שטמון בכם!!
יש בתוכםם משהוו חזק..כוח חזק להילחם ולהתמודד עם הבעיות !!!!!
=]]
אוהבתת אותך ליפזי מקסימה !!!!!!!
ואוהבת אתת כולכם !!!!!
מאמי את מקסימה ובאמת צודקת
אבל אל תשכחי שגם את לפעמים עצובה
ופה המקום היחיד של אנשים לפרוק
אין מה לעשות לא הכל טוב בחיים
אבל עוברים הכל
אוהבת אותך הכי בעולם
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (סוופרמאמי @ 29/07/2007) אין אין אין על הליפליפונה הזאתי
שברגע זה תעשה לי שלישיה
ובאמת תקופה וכמו כל תקופה גם התקופה הזאת תעבור
אצלי הכל ברוך השם יתדש שימו
בלי העין הרע טפו טפו טפו
מלח מים מלח מים
שום בצל שום
הכל טוב
אוהבת אותך מלא נסיכה שלי
אין עלייך אישתי המלאכית
מירב?
רציני הרגת אותי עכשיו מצחוק חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח יש לי דמעות חח.
😂 😂 😂
חחח בקרוב מאוד חח קרועה אחת 😯 😂
נכון תקופות עוברות.(:
אחרי תקופה לא טובה באה טובה.
ואצלך אני רואה הכולן מצויין שימשיך כך. 😁
חח אמרת את הכול חחחחח 😂
אוהבת אותך גם מלא.
תודההההה מלאך שלי. 😁
QUOTE (שנששן @ 29/07/2007) את ממש מקסימה !
כל הכבוד על היוזמה !
גם אני בדיוק כמוך..
כשרע למישהו פה פתאום רע גם לי..!
אנשים תתעודדו....
ה' רק רוצה להראות לכם כמה אתם חזקים !
אם הוא היה מביא הכל פשוט,וקל..
לא היינו מעריכים את האושר !!
הוא ברא את העולם בצורות שונות.צבעים שונים..
ונתן לכל אחדד את הכלי להתמודד עם הבעיות !!
כלי שמיוחד רק לו..!
תגלו את הכלי הזה שטמון בכם!!
יש בתוכםם משהוו חזק..כוח חזק להילחם ולהתמודד עם הבעיות !!!!!
=]]
אוהבתת אותך ליפזי מקסימה !!!!!!!
ואוהבת אתת כולכם !!!!!
יא מאמי תודה. 😊
גם את מקסימה וצודקת במה שכתבת אני איתך גם.. 😊
אוהבת אותך3> 😁
QUOTE (נאפי @ 29/07/2007) מאמי את מקסימה ובאמת צודקת
אבל אל תשכחי שגם את לפעמים עצובה
ופה המקום היחיד של אנשים לפרוק
אין מה לעשות לא הכל טוב בחיים
אבל עוברים הכל
אוהבת אותך הכי בעולם
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תודה נאפי שלי.
ואני לא שוכחת שאני עצובה לפעמים ולאחר שאני פורקת פה אני מרגישה הקלה.
ואת צודקת פה זה מקום מיוחד,לכול דבר.
עוברים הכול.
אוהבת אותך מלא מלא 😛
QUOTE (chen-daskal @ 29/07/2007) איזה מעודדת;]
חמודה
תודה מאמי. 😊