מחר אני נוסעת לסמנריון לשמונה ימים.. (הכנה לקראת שנה הבאה..)
ואז אני אצל סבתא שבוע- נוסעת ישר מהסמנריון.. - בדר"כ אני יכולה להתחבר ממנה, אבל לא בטוח הפעם, כי הם עוברים דירה..
אני אתגעגע 😢
הרבה!!
אוהבת אתכם, מדהימים שלי!
ברו'ש שלי אל תהיי עצובה
תהני הכי בעולם מגיע לך
תחזרי מהר אני אתגעגע אלייך
ותדברי איתי אהההההה?!?! אה?!!??!?!
חסר לך שלא אוהבת אותך חולת
נפשש שליי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יא מאמי שלי?
תהני שם.
גם אנחנו נתגעגע מלא.
אוהבת,מואה 3>
(:
QUOTE (lipaz-sol @ 29/07/2007) יא מאמי שלי?
תהני שם.
גם אנחנו נתגעגע מלא.
אוהבת,מואה 3>
(:
מואההההה
מאמייי תהני !
תעשי חחיים ותחזרי אלינו מהר מהר !
נתגעגע!
אוהבתת אותך !