ב-19-26.8
אני באיייייייילללללללללתת
איזהה כיייייייף
תאמיינו או לאאא.. גיל 17 אני פעם ראשונה באילת עם חבריייייייייםם
4 ימים ראשונים אני עם חברות
אחרי זה סופ"ש עם החבררר
איזה חלווווווווווווווווםםם
בא לי כבר שיייגיייעעעע
היוום סגרנו הככללללללללללללללללללל
ייאאווו איך בא לי בא לליי
חחחחח
כמו ילדה קטנה אניייי
חח לפחות אני לא היחידה שעוד לא הייתה באילת XD
חחח תהני מלא
תחזרי עם חוויות ותמונות
רגע מירב אפעם לא היית באילת?
או אפעם עם חברות??
בכל מקרה תודה מתוווקה
ואני אחזור עם המוווון תמונותתת
חחח
^^^
מירב חח סליחה גם אני לא הייתי באילת עדיין חח.
מאמי?
תהני.😛
תעשי חיים חח😊
QUOTE (einavush @ 29/07/2007) רגע מירב אפעם לא היית באילת?
או אפעם עם חברות??
בכל מקרה תודה מתוווקה
ואני אחזור עם המוווון תמונותתת
חחח
חח לא הייתי בכלל יש לי הורים שונאי חום XP
ליפזי תודה מתווקה
ובנות.. אל תדאגוו אתן תהייוו שםם
למה אתם לא יורדות עם חברות?
חחח כי אני בת 14 יש לי אמא פולנייה
זה מספיק לא? חחח
חח אני יורדת ב-12.8 עם חברים אם לא יהיו בעיות בסוף..היום אמורים לסגור.
תהני מאמי 😊
ואי כף לך כל כךך..ממקנאה!!
תהני מאמי
אני יודעת ב12
תהני יפה אחת;]
תהני :]]
אני נוסעת ראשון הבא.
עוד מישהו?...
תהנייי הכי בעולם מאמי
שמחה בשבילך ואיזה כיףף לך
בא לי גםם
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחחח מירב אוקי הבנתי..
בדיוק מאותה סיבה שלי עד היום...
לא נורא זה יעבור לההה...
חני אני מקווה שיסתדר לכם ולא יהיה בעיווות.. ותהני לך גם את.. אווהבת!
ולחן השניה תהני גם את מתווקה ..חח
שנהב מאמי גם אתתת
ובכלל לכל מי שיורד לאילת תהנוווו תעשו חיים ונצלו כלל רגעעעעע
טניה מאי יעל ומורן
תודה יפוות שליי..
אוהבת מללא